Is de informatie op de website duidelijk?
Heeft het evenement voldaan aan uw verwachtingen?
Hoe vond u de communicatie bij de voorbereiding?
Was de offerte overzichtelijk en duidelijk?
Waren de medewerkers professioneel?

Van Oord Offshore Wind

Evenement was leuk, alhoewel er wel wat kleine verbeterpunten zijn. Het onderdeel van het maken van een bouwtekening was vervallen. Crew was daar niet van de op de hoogte. Misschien meer... Evenement was leuk, alhoewel er wel wat kleine verbeterpunten zijn. Het onderdeel van het maken van een bouwtekening was vervallen. Crew was daar niet van de op de hoogte. Misschien meer communicatie tussen de locatie en fort evenementen. Fijn dat de uitleg in het engels gegeven kon worden gezien het international karakter van ons bedrijf.

De zeepkistenrace zelf

FMA B.V.

Wij hebben Fort trivial gedaan op zaterdag 19 augustus in Fort Bussum. Het was zeer goed georganiseerd. De teamleiders waren zelf enorm enthousiaist zodat wij zeker niet konden achterblijven! Leuke... Wij hebben Fort trivial gedaan op zaterdag 19 augustus in Fort Bussum. Het was zeer goed georganiseerd. De teamleiders waren zelf enorm enthousiaist zodat wij zeker niet konden achterblijven! Leuke spellen en een heerlijke BBQ!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Het eindspel met alle teams tegen elkaar was erg leuk en spannend.

Marco van den Berg / Nestlé Nederland b.v.

Zowel wij als organisatoren maar zeker ook de deelnemers hebben het evenement met heel veel enthousiasme beleefd. Tijdens en na het evenement werden we getrakteerd op vele complimenten die we voor... Zowel wij als organisatoren maar zeker ook de deelnemers hebben het evenement met heel veel enthousiasme beleefd. Tijdens en na het evenement werden we getrakteerd op vele complimenten die we voor een groot deel kunnen doorschuiven naar jullie.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Eigenlijk was het een aaneenschakeling van hoogtepunten, waarbij de pubquiz en de locatie voor het Fort Trivial toch wel opvallend vaak genoemd warden.

ROC Mondriaan, Entreeopleidingen

Het was een groot succes. Ik kreeg positieve feedback van de deelnemers, waaronder: 'dit is een dag met een sterretje'! Toen de bus arriveerde om ons weer naar Den Haag te brengen, waren er een paar... Het was een groot succes. Ik kreeg positieve feedback van de deelnemers, waaronder: 'dit is een dag met een sterretje'! Toen de bus arriveerde om ons weer naar Den Haag te brengen, waren er een paar collega's die nog niet weg wilde. Het weer zat ook echt mee. Heerlijk, de hele dag buiten bezig geweest.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De activiteiten en de kwaliteit van de BBQ. De lokatie is bijzonder geschikt voor een evenement tot 100 personen.

Ardis

Aardige begeleiders, die ook meebewogen bij verandering van wensen.
Wel wat aarzelend, onvoldoende helder in de instructie.
Kunnen meer sfeer en spanning brengen, bijvoorbeeld echt...
Aardige begeleiders, die ook meebewogen bij verandering van wensen.
Wel wat aarzelend, onvoldoende helder in de instructie.
Kunnen meer sfeer en spanning brengen, bijvoorbeeld echt aftellen van de tijd, scherper neerzetten van opdrachten, handhaven van de regels.

Bas de Jong (gemeente Hilversum)

Heel leuk en enthousiaste collega's over de middag en het eten. Beide evenementen (challenge en trivial) zijn goed bevallen. Activiteiten sloten goed aan bij de behoefte van de collega's.... Heel leuk en enthousiaste collega's over de middag en het eten. Beide evenementen (challenge en trivial) zijn goed bevallen. Activiteiten sloten goed aan bij de behoefte van de collega's. Organisatie reageerde heel adequaat toen bekend werd dat er noodweer aan zat te komen. Fijn dat we binnen het eten konden voortzetten.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De wedstrijd van de zeepkisten. En vooral ook de locatie: sfeervol, passend bij de groepsgrootte, goede accomodaties.

Conclusion

Het RIB varen hebben we als ontzettend leuk ervaren. De begeleiders waren fanatiek en enthousiast waardoor de beleving van de gasten aan boord nog leuker was. Dank voor de organisatie!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Het scheuren over het water en het enthousiasme aan boord.

Reclassering Nederland

Prima locatie. Goed bereikbaar vanaf openbaar vervoer. Goede lunch

Advante

Goed, we hebben het gezellig gehad met elkaar en onze 'gids' stimuleerde ons!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Iedereen was erg tevreden over het buksschieten. Dat is iets wat je thuis niet snel kunt doen.

Stichting I+Solutions

Erg leuk, iedereen heeft genoten.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De creativiteit van iedereen en het enthousiasme van het begeleidende team.