Is de informatie op de website duidelijk?
Heeft het evenement voldaan aan uw verwachtingen?
Hoe vond u de communicatie bij de voorbereiding?
Was de offerte overzichtelijk en duidelijk?
Waren de medewerkers professioneel?

Julius Clinical

Leuk

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Samenwerkende teams tijdens de activiteit

Ben

Het was heel gezellig, leuke spellen, goede verzorging.

De verschillende spellen

Stichting Humanitas, locatie Hoek van Holland; Annemieke Ouwerkerk, coördinator vrijwilligers

We hebben in het Fort een high tea gehad voor onze vrijwilligers. We konden goed onze wensen aangeven en er werd actief met ons meegedacht. De middag zelf was goed georganiseerd, de high tea was... We hebben in het Fort een high tea gehad voor onze vrijwilligers. We konden goed onze wensen aangeven en er werd actief met ons meegedacht. De middag zelf was goed georganiseerd, de high tea was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk en gastvrij.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De ambiance, prachtig en sfeervol.

Ministerie van Buitenlandse Zaken

Het evenement was rommelig en niet goed georganiseerd. De lunch was ronduit slecht. Ze zijn niet berekend op grote groepen.

Reactie Fort Evenementen:

Helaas verliep dit evenement niet vlekkeloos. Door een ongelukje bij aanvang, kende het een rommelige start en konden we niet de kwaliteit bieden die mensen van ons gewend zijn. Dit hebben we direct... Helaas verliep dit evenement niet vlekkeloos. Door een ongelukje bij aanvang, kende het een rommelige start en konden we niet de kwaliteit bieden die mensen van ons gewend zijn. Dit hebben we direct besproken met de klant en we zijn de klant daarom ook tegemoet gekomen.
Normaal gesproken bieden we grote en kleine groepen een bijzonder evenement, zetten we de verwarming op tijd aan en zorgen we voor voldoende cateringpunten. We hebben dit evenement natuurlijk ook intern uitgebreid geëvalueerd, want ons uitgangspunt blijft dat iedere deelnemer meer dan tevreden naar huis gaat.

Annika den Burger - Boontjes

De spellen van het fort trivial spel waren erg leuk. De fort room vond ik minder goed. Een van de VR brillen was stuk waardoor je het spel niet goed tegelijk kon spelen met twee teams.
De...
De catering vond ik zeer minimaal. In de pauze tussen de spellen door werden we in een suf tl verlicht lokaal gezet met twee rijen stoelen tegenover elkaar, er werden 3 flessen frisdrank en een stapeltje bekertjes neergezet en dat was het. Niks geen gezellige ruimte met eventueel nog wat lekkers er bij.
Ook de catering na afloop bij de 'BBQ' vond ik minimaal. Ten eerste was het geen bbq maar lagen er gewoon een paar stukjes vlees voor iedereen in een bak. Verder stonden er 4 kant en klaar salades in de verpakking waarin het geleverd is en was er een mand stokbrood en wat saus. De drankjes moesten we ook zelf pakken. Er werd niet bediend, er stond geen muziekje aan en het voelde meer als een soort 'kantine' waar je ff snel wat eet als dat je daar nou gezellig zit als afsluiter van een dagje uit met het personeel. Al met al een erge tegenvaller!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De fort trivial spellen, met het schietspel als hoogtepunt.

Susan Barto

Fantastisch!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Het was ons feest samen 100 en getrouwd. Iedereen van het fort heeft er alles aan gedaan om het mede een succes te laten worden, waarvoor superdank! Het was onvergetelijk !

yndenz

Wij hebben ons bedrijfsuitje (15 personen) als bijzonder gezellig en goed georganiseerd ervaren. Er bestond een uitstekende balans tussen een prettige ontspannen sfeer en een gezonde competitie... Wij hebben ons bedrijfsuitje (15 personen) als bijzonder gezellig en goed georganiseerd ervaren. Er bestond een uitstekende balans tussen een prettige ontspannen sfeer en een gezonde competitie gedurende de diverse spelelementen. De begeleiding was professioneel, flexibel en prettig in de omgang!

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De mobiele escape room (Fort Room) was bij ons favoriet!

Kreuger in Kultuur

Welkom, sfeer en locatie helemaal super voor het evenement wat we op Fort 1881 hebben gehouden. Paste als een jas.
Vanaf het moment van binnenkomst opgevangen, haardvuur aangestoken (!) en...
Vanaf het moment van binnenkomst opgevangen, haardvuur aangestoken (!) en bakkie koffie voor de vroege binnenkomers. Het event zelf in het fort, op gegeven moment wat aan de koude kant, maar na verzoek van ons meteen kachel iets hoger en probleem verholpen.
Lunch, borrel en diner in officiersmess, supersfeervol en alle deelnemers vol lof over de sfeer, uitstraling en het uitzicht.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Combinatie van gezelligheid in de mess en de functionaliteit van het fort.

woonstichting De Zes Kernen

Als kleine team wilde wij graag een teambuilding en dat hebben wij zeker gekregen in fort 1881.
Een gezellig sfeer als je binnenkomt en met de activiteiten in het fort moesten wij goed samenwerken.
We werden goed begeleid door Karin. Al met al zeer geslaagde teambuilding.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Alle activiteiten waren leuk, maar vooral de communicatie sprong eruit, want anders kon je de activiteit niet spelen.

Kim Glas / Brederode Wonen

Erg leuk evenement! Leuke, afwisselende, opdrachten met twee teams kunnen doen waarbij iedereen wel mee kon doen.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Moeilijk! Veel gelachten bij de opdracht Team in Balance. Maar het eten samen na alle opdrachten was ook echt top, heel sfeervol.