Is de informatie op de website duidelijk?
Heeft het evenement voldaan aan uw verwachtingen?
Hoe vond u de communicatie bij de voorbereiding?
Was de offerte overzichtelijk en duidelijk?
Waren de medewerkers professioneel?

Gabi/ DJI

Spelletjes waren leuk, versterkt het team gevoel en ontzettend creatief. Wel vonden we dat het wat aan de lange kant heeft geduurd en was een combinatie rondleiding fort met spelletjes wellicht... Spelletjes waren leuk, versterkt het team gevoel en ontzettend creatief. Wel vonden we dat het wat aan de lange kant heeft geduurd en was een combinatie rondleiding fort met spelletjes wellicht leuker en afwisselender geweest. Van het fort hebben we alleen de buitenring gezien.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

We vonden het ene spel zeker niet minder leuk dan het andere. Sommige spelletjes vonden we alleen nogal onuitvoerbaar (die kistjes verplaatsen tussen de touwen waarbij we deze niet mochten aanraken... We vonden het ene spel zeker niet minder leuk dan het andere. Sommige spelletjes vonden we alleen nogal onuitvoerbaar (die kistjes verplaatsen tussen de touwen waarbij we deze niet mochten aanraken bijvoorbeeld, dit lukte zelfs de meest behendige personen binnen ons team niet).

Vivium zorggroep

Top evenement. Ik heb een groot risico genomen, want voor het eerst was de vrijwilligersbedankdag heel anders dan gebruikelijk. Maar het heeft goed uitgepakt. Geen enkel negatieve reactie. Iedereen... Top evenement. Ik heb een groot risico genomen, want voor het eerst was de vrijwilligersbedankdag heel anders dan gebruikelijk. Maar het heeft goed uitgepakt. Geen enkel negatieve reactie. Iedereen heeft genoten.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

de band die ontstond tussen de vrijwilligers door de spellen, de verbinding. De lol die er was

Flynth

Zeer positief en goed georganiseerd

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Fort IJmuiden is een bijzonder locatie met veel historie. Geweldige ambiance

de Volksbank/Monique van Leusden

Postief! Het zat goed in elkaar en wij hebben leuke reacties gekregen van de deelnemers.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De combinatie van activiteiten en dineren op 1 locatie.

Monique van Leusden

Postitief! Zat goed in elkaar en leuke reacties van de medewerkers gehad.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De combinatie van actieviteiten en dineren op 1 locatie.

Arnoud / Kaartje2go

Het was erg geslaagd. Iedereen vond de Trivial spelletjes heel erg leuk.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De spelletjes die direct tegen een ander team werden gespeeld zorgde toch wel voor de meeste spanning en sensatie.

Vivian van de Ven / de Volksbank

Heel goed! Iedereen heeft het zeer aangenaam gehad.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De escaperoom en de barbecue

Mammoet GLobal Support

Goed, veel informatie over het fort, en ook de games zijn goed ontvangen

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Niet een echt specifiek hoogtepunt.

Danny Heijnen / Gemeente Nissewaard

Leuk evenement met leuke spellen.

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

Onderlinge strijd tijdens de spellen

Staedion

We hebben een gezellige dag gehad en het eten was lekker .

Wat heeft u als hoogtepunt ervaren tijdens het evenement?

De spellen en de BBQ waren super