Goetgeluck Patrick

Bijzonder tevreden, zowel qua afhandeling van de bestelling als van de levering.

Mark D

Yes, it was great to be able to get items sent to the states that I enjoyed during my time in Belgium. Look forward to trying some new things.

Bart

Zeer tevreden, snelle en correcte levering!

Jane S

Zeer tevreden!

Els

Klein probleempje met de levering maar binnen het uur al direct weer van de baan.
Dit is topklasse van een service!

Marie-Louise Joossens

Alles prima verlopen, prachtige mand, mooi verpakt, een aanrader voor de feestdagen. Het is leuk, super lekker, veel keuze, heel nuttig geschenk. Iedere ontvanger zal er superblij mee zijn. Bedankt... Alles prima verlopen, prachtige mand, mooi verpakt, een aanrader voor de feestdagen. Het is leuk, super lekker, veel keuze, heel nuttig geschenk. Iedere ontvanger zal er superblij mee zijn. Bedankt voor de goede zorgen.

De Geyter Kathleen

Ja hoor, tijdig geleverd

Hoefkens rene

Ja zeer tevreden

Jos Huybrechts

Ja, al vraag ik mij af waarom de geleverde siroop dezelfde verval datum hebben dan mijn vorige bestelling van ongeveer 1 jaar geleden.

Reactie Foodbelgium:

Dag Jos,
Dag Jos,
Dank voor uw feedback, het waren de laatste potjes van onze voorraad dus van dezelfde datum als uw vorige bestelling. Volgens mij naar houdbaarheid geen probleem want stroop is heel lang houdbaar en anders laat u maar iets weten... Geniet er van ! Met smakelijke groeten, Bert