Offerte
Nazorg
Communicatie

Van t Hof Makelaardij

Goed, snel en eerlijk

ze doen wat ze zeggen zonder kleine lettertjes

Nee zo door gaan

Zeer positief, goed bereikbaar, keurige medewerkers, duidelijke afspraken op papier vooraf.

Netjes en rustig gewerkt op dag van ontruiming, goede communicatie, prettige mensen.

Nee.

De Pan

Goed geregeld en komt afspraken na

Iedereen weet wat er gebeuren moet

In onze ontruiming iets te weinig tijd gehad om spullen te merken die niet weg konden

Zeer positief. Duidelijke afspraken, transparant proces

Heldere communicatie
Betrokken houding Jona
Medewerkers fijn in de omgang, flexibel

Offerte was snel opgemaakt. Niet goedkoop, maar leveren wel kwaliteit. Correcte en snelle afhandeling van verzoek. Ruimte voor overleg en maatwerk, geen gelikt verkoopverhaal.
Offerte was snel opgemaakt. Niet goedkoop, maar leveren wel kwaliteit.
Oplevering met eindschoonmaak was zeer goed. Alles zorgvuldig en volgens afspraak.

Afspraken worden nagekomen. Zeer prettig team. Spullen worden met zorg en respect behandeld en ingepakt.

Afspraken worden nagekomen.
Duidelijke uitleg hoe het één en ander zal verlopen.

De opname van zaken die meeverhuizen en zaken die achterblijven voor de ontruiming zou wellicht nog iets beter kunnen.
Van te voren nog beter met klant afstemmen hoe deze opname geschiedt.

M. Keijser

Prima organisatie, absoluut geen klachten.
Onze opdracht was zeer gecompliceerd, complete inboedel naar Z. Frankrijk verhuizen, huis en tuin schoon opleveren t.b.v. verkoop. Topper!

Snelle actie, alle afspraken prima nagekomen

MW G BOERSMA

PERFEKT

JA, DE DIENSTVERLENING IN ZIJN GEHEEL WORDT GOED UITGEVOERD

NEE JE HOEFT ZE NIETS MEER UIT TE LEGGEN

Familie van der Marel

Fontein heeft na vertrek van onze moeder naar bejaardenhuis het huis ontruimt en daarna de afgesproken werkzaamheden,voor de woningbouwvereniging afgehandeld zoals verwijderen pakket, vloerbedekking... Fontein heeft na vertrek van onze moeder naar bejaardenhuis het huis ontruimt en daarna de afgesproken werkzaamheden,voor de woningbouwvereniging afgehandeld zoals verwijderen pakket, vloerbedekking etc .
De oplevering na de werkzaamheden is ook geheel door Fontein verzorgd.
Tevens zijn de wasmachine en droger getransporteerd naar ons huis en geplaatst op onze zolder

Komen hun afspraken na en zeer prettig om mee samen te werken

Er is bij het ontruimen en vervoer va spullen keurig gewerkt. Er was overleg en een goede samenwerking tussen de collega's en mijzelf. Hierbij nogmaals mijn complimenten voor het geleverde werk.

Offerte, afspraken, werkzaamheden en communicatie verliepen prima.

Ik zou het echt niet weten!