Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Rene van Dorrestein

Zeer leuke en behulpzaam zijn de medewerkers van fontein. Verhuizing is super gegaan en ook de overige spullen mee genomen 😃 kan het iedereen van harte aanbevelen 👍🏼😃
Nogmaals heel bedankt...
Nogmaals heel bedankt 🙏

Professionele mensen

het groene hart bewindvoering

Er worden goede afspraken gemaakt en deze worden ook nagekomen

sociaal

is mij nog niet bekend

Fam Rozemeijer

Wij zijn uitermate tevreden met de service geboden door Fontein Ontruimingen.

Wij zijn uitermate tevreden met de service geboden door Fontein Ontruimingen.

In ons geval ging het om het ontruimen van de huurwoning van onze oma / (schoon)moeder die daar bijna 50 jaar heeft gewoond. De prijs / kwaliteit is uitermate goed en op onze vele vragen werd snel en kundig geantwoord. Jona en zijn collega's zijn uitermate deskundig en helpen je waar nodig.

Jona was aanwezig bij de inspectie en we zijn ervan overtuigd dat zonder zijn aanwezigheid de vastgoedmaatschappij zeker had geëist om de woning nog verder op te knappen wat tientallen uren werk / een grote som geld had gekost. We raden dan ook zeker aan om in het geval van een ontruiming van een huurwoning de inspectie door hen te laten afhandelen / te vragen of ze hierbij aanwezig willen zijn.

We hebben ook nog een offerte bij een ander bedrijf aangevraagd, maar het verschil in deskundigheid was zo uitermate groot dat we, ondanks dat Fontein ietsje duurder was, gekozen hebben voor Fontein en we hebben hier geen moment spijt van gehad. Het gezegde goedkoop = duurkoop is hier zeker van toepassing.

Kortom: Uitermate tevreden en mochten we ooit in een soortgelijke situatie terechtkomen dan zullen we geen moment aarzelen om wederom met Fontein in zee te gaan.

Familie Rozemeijer

Deskundig, betrokken, professioneel.

Fieseler

Uitstekende service en zeer vriendelijk en behulpzaam medewerkers.

Betrouwbaar vriendelijk en vakbekwaam

J W

Vanaf de eerste afspraak is het contact prettig verlopen. Er werd met begrip en respect gereageerd. Op de dag zelf zeer professionele, vriendelijke mannen die rustig maar grondig hun werk deden.... Vanaf de eerste afspraak is het contact prettig verlopen. Er werd met begrip en respect gereageerd. Op de dag zelf zeer professionele, vriendelijke mannen die rustig maar grondig hun werk deden. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Snelheid, netheid, prijs, materiaal, respectvol, scherpe offerte

Nee

nico kervezee

Goede ervaringen mee, 2x ingeschakeld

Nette, betrouwbare medewerkers.

Nelleke Nagtegaal

Super professioneel, gedreven, vriendelijk.

Professioneel, snel, accuraat maar vooral oog voor detail.

Feedback op hergebruik van de opgehaalde spullen waar mogelijk.

Keety Damstra

Fantastisch. Slogan bedrijf is ontzorgen. Helemaal waar.
Fantastisch. Slogan bedrijf is ontzorgen. Helemaal waar.
Hebben de ontruiming perfect uitgevoerd en de inspectie met "huisbaas" en oplevering+sleuteloverdracht ook voor hun rekening genomen omdat ik zelf daar, door verdrietige omstandigheden, niet voor in de gelegenheid was.
Eén en al lof voor Jona Fontein en de medewerkers van het bedrijf.

Denken mee/voor de klant.

Ga zo door met jullie werk.

Rene Hendriksen

Vandaag zijn er 3 man bezig geweest om het huis leeg te halen en schoon temaken in het huis van me ouders.Top mensen een aan rader alles netjes opgeruimd en schoon gemaskt in het huis?Echt een aan... Vandaag zijn er 3 man bezig geweest om het huis leeg te halen en schoon temaken in het huis van me ouders.Top mensen een aan rader alles netjes opgeruimd en schoon gemaskt in het huis?Echt een aan rader Fontein ?

Op tijd en beleefd

Niks op aan te merken