Focus XL

Focus XL Ook benieuwd naar feedback over de webshop Focus XL? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
9.7/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Focus XL met 9.7/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Niveau van de training
Zeer goed (9/10)
Lesruimte / Lunch
Groepsgrootte

Diana Zeelte

Zinnige training, veel geleerd, zowel handige instellingen als focus en efficiëntie in een groter geheel. theorie en praktijk sloten prima op elkaar aan..
groepsgrootte was prima en laurie is een goede trainster!.

Mohammed Al Badawi

Het was een interessante en interactieve training waarbij de theorie meteen in de praktijk toegepast kan worden. verstrekte informatie was erg relevant zonder vele sidesteps en verreikte tools zijn goed bruikbaar en gebruiksvriendelijk..
lauri weet haar kennis op een leuke wijze te delen en heeft een mooie manier van coaching! dank!.

marielle rijpstra

Lauri is een toptrainer. haar performance motiveerde enorm om er direct mee aan de slag te gaan. de inhoud van de training was erg leerzaam en ik ben echt effectiever en efficienter bezig.

Suzanne de Jong

Erg interessante en leerzame training! de training was interactief, afwisselend met theorie en praktijk en erg nuttig. lauri was een erg goede trainster. en de mailtips van ga ik zeker toepassen!.

T Vijverda

Voor mij werkt de werkwijze en de achtergrond van de new time management training erg goed, ik heb meer overzicht en rust in mijn werkzaamheden. lauri heeft de training goed aan ons team aangepast!.

Chantal Henning

Leerzame training. met name geleerd om meer uit de communicatie te halen en op welke wijze dit vooral effectief te doen. joeri bracht elke minuut boeiend en op een vooral leuke, enthousiaste en positieve manier met veel interactie.

Boudrie

Ik vond het super gaan. bart nam de tijd voor mij en luisterde goed naar wat ik te vertellen had en beantwoorde mijn vragen op een fijne manier. het was veel theorie maar hebben het ook direct toegepast in de praktijk. ik heb veel geleerd.

Hans Dorssers

Ik vind het op een plaats verzamelen van alle taken, afspraken enzo, zoals het nu in outlook gebeurd, al veel orde in de chaos geeft. de dagelijkse lege inbox is de volgende stap ...

Jan Stevens

De uitleg van de ideeën erachter waren helder. er is duidelijk aangegeven dat het geen verplichting is, maar vooral handvaten om beter met de beschikbare tijd en de mogelijkheden in outlook om te gaan.

Leonie Kostman

Het was een heel nuttige dag en je merkt gelijk dat het veel meer rust geeft in je hoofd! het hele team is er blij mee, iedereen kan er wel iets van leren.

Bedrijfsinformatie

Adres