Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

S. Hartsink

Zeer prettige samenwerking vanwege goed en snel contact en tegemoetkoming aan zeer specifieke verzoeken voor mijn zending.

Snelle respons per e-mail en beloftes worden waargemaakt. Bedrijf is zeer flexibel tegemoet gekomen aan ongebruikelijke verzoeken met betrekking tot ophaling/aflevering en communicatie met de verschillende betrokken partijen.

Piet

Voor een spoedopdracht zochten we een koerier in de buurt van Den Haag

Er werd snel gehandeld op onze vraag. De gemaakte afspraken werden nagekomen.

MVM

Goede, snelle service. Meestal gaat het goed met ophalen en afleveren. Web portal is handig met een kleine ruimte voor verbetering.

webportal, Snelle communicatie

Niet alle koeriers zijn even handig (met laden of vastzetten) of lezen de beschrijving goed waardoor ze later zijn of vast komen te zitten.

De webportal is over het algemeen handig maar heeft wat kleine verbeterpuntjes

Reactie Focus Koeriers:

Beste Lisa, dank voor je postieve review, we hadeen na het uitvoeren van de opdracht idd nog even contact over de skills van de koerier. Hij was ten tijde van de opdracht nog redelijk kort in dienst. Wij werken nieuwe koeriers een week in, en daarna moeten ze de kneepjes in de praktijk gaan leren. Jullie waren voor de betreffende koerier zo'n praktijk leermoment. Excuus dat jullie dit nu waren. It's a dirty job, but someone got to do it.

Maatkado

goederen worden opgehaald op het afgesproken tijdstip en altijd netjes op de bestemmingen afgeleverd.

Ik maak gebruik van hun diensten voor het bezorgen van gewone pakketten en kerstpakketten en ben zeer tevreden hierover.

S

Prettig, doen wat er afgesproken wordt

flexibel, efficiënt en de gemaakte afspraken worden nagekomen.

voor nu niet

Sander Ruijsbroek - LightShine / CleanCarts B.V.

Prima, snelle & heldere service

Flexibel, duidelijk.

n.v.t.

René Samuels

Heel kort gezegd: Topbedrijf

Ontzorging!

wilma

Ik kan er altijd op rekenen dat het goed en zorgvuldig word afgeleverd,

zeker zo correct door gaan.

Anne

Prima!