Lute Visscher, interieuradviseur en stylist

Door sluiting van de winkel, waar ik jarenlang maquettekarton kocht, kwam ik in aanraking met de site van Foamboarden.nl
Heel snel te vinden op Internet, gelukkig maar
Vandaag is...

Snelheid van leveren en de degelijke verpakking en het duidelijk en direct vinden van de firma

Misschien vermelden dat de bestelling na twee dagen op het aangegeven adres geleverd wordt, omdat de volgende dag waarschijnlijk lang niet altijd lukt en de klant denkt in alle gevallen de bestelling de volgende dag te krijgen

Tilo Schulz

Sehr geehrte Damen und Herren,

mit ihrer Webseite ist alles gut. Aber:

- über 10 Platten waren an eine Seite 1 cm tief eingerissen
- die Platten waren nicht identisch...

Hans tiggelaar

Goede en snelle service.
Denken mee in mogelijkheden.

goed

Doc my Day

Uitstekend

Prijs en levering

Verbetering van de omschrijving en mogelijkheden. Bijvoorbeeld met voorbeelden. Dit formaat wordt veel gebruikt voor presentaties ect

Goede en snelle service met sublieme kwaliteit

Brouwerij Ouderkerk BV

Bestelling verliep soepel maar ik was niet tevreden over de kwaliteit van het product. Als back-up had ik ook elders blanco flambards besteld en A3 prints. De A3 prints met spuitlijm op de...

Het bestellen etc werkte prima. Levertijd was zoals overeengekomen

De boards met print hadden lelijke grove (snij)-randen en de afbeeldingen waren minder scherp dan een print op A3.

H.Ottersbach

Gemischte Erfahrung. Zum einen gut und schnell in der Lieferung, aber das Produkt hat nicht ganz unseren Erwartungen entsprochen.

MTa∞fotografie

Alles wat hierboven genoemd staat

C.vande Kerkhof, Dendron College te Horst.

Vlotte levering

Vlot geregeld met datgene wat ik wilde hebben, gr. Cor.

Op dit moment niets te melden.