M.Dijkman

Prima service goed verpakt snel geleverd.

Nee geen.

Supersnelle levering

Korte ervaring, online bestellen. Verliep moeiteloos.

Bestelling verliep moeiteloos.

nee

Mark 's Gravemade

Product zoals aangegeven op de site, net en op tijd geleverd.

Prima service snel geleverd, goed verpakt en te volgen via Track & Trace

Gebruikersgemak van de website

Erick

Ik had Foamboarden nodig voor mijn opleiding en kon deze hier op een eenvoudige en snelle manier bestellen.
De A3 foamboarden waren goed verpakt (wel een beetje erg veel plakband, naar mijn mening) en zijn zonder beschadigingen gearriveerd. De betaling via iDeal is ook erg handig.

Alle soorten en maten (incl. toebehoren) verkrijgbaar.

Erg veel tape gebruikt om als één pakket te leveren, waardoor de materiaal informatie (op de dozen) mee kwam met het verwijderen van de tape. Een omdoos of schutvel was praktisch geweest.

Goed verpakt en snel geleverd.

Snelle geleverd

Ik ben afgelopen jaar mijn foamboards gaan bestellen bij Foamboarden.nl omdat het andere bedrijf waarbij ik bestelde de foamboards zo slecht verpakte dat ik altijd beschadigde zendingen kreeg.... Ik ben afgelopen jaar mijn foamboards gaan bestellen bij Foamboarden.nl omdat het andere bedrijf waarbij ik bestelde de foamboards zo slecht verpakte dat ik altijd beschadigde zendingen kreeg. Foamboarden.nl is aanzienlijk duurder, maar verstevigt de hoeken van de doos beter, (ik bestel altijd 25 grote platen van 70 x 100 cm, zware dozen dus waar nogal mee gesmeten wordt door de vervoerders!) Bij mij laatste bestelling bij foamboarden.nl was ook bij jullie de verpakking echter een probleem: de draagbanden zaten ONDER de verstevigde hoeken. De vervoerder pakt echter de dozen bij de draagbanden vast dus ook nu waren de dozen op die plekken ingescheurd. Gelukkig viel de schade mee en bleef die beperkt tot wat deuken in alleen de buitenste platen, maar ik geef jullie graag de feedback mee die draagbanden ROND de versterkte hoeken te bevestigen. Ik kan met foto's laten zien wat ik bedoel, zal ik zo even nasturen. Verder heel tevreden over de snelle levering etc! Dank, Ageeth van der Veen

Zie hierboven

zie hierboven