Alex van slageren

Bestelling was niet goed. Ik kreeg 1 pak klevende foamborden en 1 pak niet klevende foamborden i.p.v. 2 pakken klevende borden. Na telefonisch contact overeen gekomen dat prijsverschil zou worden...

Prima service, na inspreken telefoon snel teruggebeld over informatie. Snelle levering, tijdens levering schade en direct vergoeding ontvangen top.

snel

meer informatie bij een product

PvR Rotterdam

Onze vaste leverancier voor foamboarden voor exposities

Snelle levering en een ruime keuze aan materialen

Willem van Oranjecollege

Prima levering

Goed verpakt

Dennis Hilversum

contact en levering prima

Positief

snelle bezorging en goed te bereiken helpdesk

lastig met uiteindelijk bevestigen van bestelling dat op rekening functie niet optimaal functioneert waardoor je op jullie bestelsite niet meteen de bevestiging in kunt zien.

Marius Visser

Ik heb tien A1 platen foamboard besteld, snel geleverd, helaas pakket ernstig beschadigd.
Na een email met de klacht, vrij snel een vervangend pakket ontvangen, dit keer versterkt.
Top...

Snelheid van levering en schade behandeling

Een puntje van aandacht is toch wel de verpakking van de foamboarden welke nogal schade gevoelig zijn

Marius Visser

Bestelling van 10 platen A1 Foamboard besteld en snel geleverd.
Helaas was het pakket zwaar beschadigd, klacht ingediend en snel en zonder gemekker een vervangend pakket ontvangen.
Top...

De verpakking versterken op de hoeken van de dozen, maar ik geloof dat dit nu al gebeurd

Jan van dam

Redelijk

Snel geleverd

Het in pakken van het product.
Bij mij waren sommige platen krom

Netjes geholpen en geleverd.

De website werkt absoluut niet. Ben een uur bezig geweest. uiteindelijk nog verkeerd besteld en betaald. Is wel heel netjes gecorrigeerd na telefonisch overleg.