Waren de vragen eenvoudig te beantwoorden?
Ben je tevreden over de levering?
Wat vind je van de uitstraling?
Hoe ervaar je de online shop?

Google search naar wat ik nodig had

Heb je suggesties voor verbeteringen?

De shampoo en conditioner voelen heel droog aan op het haar, ik heb het nog niet lang genoeg gebruikt om te weten of dat effect heeft op het eindresultaat

Thirza

Internetsearch naar Function of Beauty

Sommige vragen kunnen duidelijker
Sommige vragen kunnen duidelijker
Het zijn veel vragen - ik heb eerder vergelijkbare geïndividualiseerde haar producten besteld bij Function of Beauty daar worden veel minder vragen gesteld en hun resultaat is goed.
Wat betreft producten mis ik een ik passende haarolie, bij FoB ben ik daaraan gewend geraakt en het maakt mijn haar beter doorkambaar

Internet google

ja, het etiket. Dat kan echt niet. Kan veel mooier

Google

Una

Zelf op zoek gegaan naar gepersonaliseerde shampoos.

Heb je suggesties voor verbeteringen?

De shampoo, online winkel en levering zijn fantastisch, alleen jammer dat het zo duur is.

Rian

Bon korting bij box Holistic

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Tussen bestellen en leveren betere voortgangsmelding. Bestellen 2 verschillende producten waarvan 1 met korting is lastig.

Helaas nog niet. Mijn bestelling zou al binnen moeten zijn, maar nog niks ontvangen. Jammer genoeg krijg ik dan wel een mail om het te beoordelen... Ik zou jullie graag een goede beoordeling willen... Helaas nog niet. Mijn bestelling zou al binnen moeten zijn, maar nog niks ontvangen. Jammer genoeg krijg ik dan wel een mail om het te beoordelen... Ik zou jullie graag een goede beoordeling willen geven maar dat gaat lastig als ik niks heb om te beoordelen.
Tip: verzend beoordeling mails pas op het moment dat de klant het product heeft ontvangen :)
Ik wacht mijn bestelling nog even af, dan zal ik een eerlijke beoordeling achterlaten waar jullie echt iets aan hebben!

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Deze mail pas sturen op het moment dat het product bij de klant binnen is ;)

Ilonka

Cadeaubon

Heb je suggesties voor verbeteringen?

De naam groter op de fles zetten. Het staat zo klein er op, dat het bijna niet te zien is.

Facebook

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Ik heb gekozen voor de geur lemon cheesecake, ik vind het echter meer ruiken naar citronella helaas.

Rithika

Ik ging zoeken via Google of er ook een bedrijf was in Nederland die gepersonaliseerde shampoos en conditioners verkocht, zo kwam ik bij FNGRPRNTS.

Heb je suggesties voor verbeteringen?

De website vind ik soms wat vaag. Het werkt ook niet altijd even goed mee en ik vind dat het wat overzichtelijker mag. Wanneer ik dezelfde shampoo weer wil kopen dan is dat makkelijk toe te voegen... De website vind ik soms wat vaag. Het werkt ook niet altijd even goed mee en ik vind dat het wat overzichtelijker mag. Wanneer ik dezelfde shampoo weer wil kopen dan is dat makkelijk toe te voegen aan mijn winkelmandje, maar als ik dan iets wil wijzigen aan bijvoorbeeld de verpakking of een andere geur wil moet ik eerst helemaal de vragenlijst weer nagaan. Ik hoop dat jullie daar verandering in kunnen brengen zodat dat wat makkelijker en sneller kan!