Waren de vragen eenvoudig te beantwoorden?
Ben je tevreden over de levering?
Wat vind je van de uitstraling?
Hoe ervaar je de online shop?

Laurence

Via zoeken op google

Shampoo schuimt heel moeilijk

Google

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Ik vind dat de shampoo en conditioner mijn haar niet goed verzorgen. Ik blijf hele vettige roots hebben, m'n haar lijkt niet voldoende gevoed en de slag komt hiermee niet mooi naar voren. Ook de... Ik vind dat de shampoo en conditioner mijn haar niet goed verzorgen. Ik blijf hele vettige roots hebben, m'n haar lijkt niet voldoende gevoed en de slag komt hiermee niet mooi naar voren. Ook de conditioner maakt mijn haar niet zacht. Helaas dus niet heel tevreden :(

Sena

Via Google gezocht naar gepersonaliseerde shampoo/conditioner

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Als ik 1 ding wil aanpassen (zoals hair goals ofzo) dan moet ik de hele vragenlijst weer doorheen lopen. Wanneer de shampoo/conditioner geleverd wordt zou het ook fijn zijn om een overzicht te... Als ik 1 ding wil aanpassen (zoals hair goals ofzo) dan moet ik de hele vragenlijst weer doorheen lopen. Wanneer de shampoo/conditioner geleverd wordt zou het ook fijn zijn om een overzicht te hebben van de vragenlijst bijgeleverd, zoals bij Function of Beauty.

Familie

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Met 3 gezinsleden is het ondanks/door subtiele verschillen in etiketten best opletten dat je de juiste fles te pakken hebt

Internet

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Vind het duur voor zulke kleine flesjes

Rebecca

Google search :)

Heb je suggesties voor verbeteringen?

It was hard to rinse out of my hair so I had to rinse for a long time, but I absolutely loved the product

Kirsten

Via een Instagram advertentie

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Keuze over wanneer het bezorgd wordt zodat je beter kan plannen met de shampoo die je nog hebt

Ik heb onderzoek gedaan naar verschillen soorten bedrijven

Heb je suggesties voor verbeteringen?

De doos kan misschien iets kleiner dat bespaard weer wat bomen 😅

Manouk

Ik ben opzoek gegaan naar een site waarbij ik zelf mijn shampoo kan samenstellen.

Heb je suggesties voor verbeteringen?

Misschien kunnen jullie bij de levering nog een overzichtje meesturen, wat er allemaal uit de test is gekomen en welke keuzes ik heb gemaakt bij de samenstelling van de shampoo!