Flyride

Leon Spithoven, Kuwait Petroleum Nederland

Geweldige service en alles optijd geregeld, bovendien is de service ook nog eens flexibel en kon er goed rekening gehouden worden met veranderingen in vluchtschema

Chauffeur op tijd en vriendelijk en behulpzaam!

Nelleke Schouten

Erg goede ervaring met fluoride.
Alles waar een taxirit aan moet voldoen om goed te zijn was aanwezig.
Schone nette auto, nette chauffeur Jimmy, goede rijstijl, en prima op tijd...
Erg goede ervaring met fluoride.
Alles waar een taxirit aan moet voldoen om goed te zijn was aanwezig.
Schone nette auto, nette chauffeur Jimmy, goede rijstijl, en prima op tijd voorrijden.
Wij waren zeker tevreden.

Prima ervaring. Op tijd, Netjes, Reageren snel op vragen. Makkelijk te boeken online.

Chauffeur was er een paar minuten eerder, dus ik kon op tijd vertrekken. Reed goed, top service!

Hélène Reijenga

Zeer vriendelijke chauffeurs zowel heen als terug reis. Die houden we erin.
Mvg H. Reijenga

Prima. Op tijd en vriendelijk

Erg nauwkeurig en op tijd, qua prijs ook aan te bevelen.

Pippo

Flyride is een van de vele taxi bedrijven waaruit ( in Amsterdam) een keuze gemaakt kan worden. Wij taxieen regelmatig van Amsterdam naar Schiphol Airport en terug. Het grote aanbod maakt de keuze... Flyride is een van de vele taxi bedrijven waaruit ( in Amsterdam) een keuze gemaakt kan worden. Wij taxieen regelmatig van Amsterdam naar Schiphol Airport en terug. Het grote aanbod maakt de keuze moeilijk. Het is nu voor de derde keer dat voor Flyride gekozen is, en met grote tevredenheid. Correcte schauffeurs, betrauwbaar ( tot nu altijd op tijd ) en redelijk geprijsd. Mijn volgende keuze: Flydide.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Chatfunctie op de site werkt perfect voor het reserveren van een taxi.
Taxi was daarnaast prima op tijd, kreeg zelfs een SMS dat de taxi gearriveerd was.