Flyride

We zijn zeer tevreden

Chris Haddon

Great service

Zeer goede service. Chauffeur was vriendelijk en mooi op tijd

M.Massee

UItstekend, kan niet beter. Altijd keurig op tijd, nette, behulpzame chauffeurs. Top!!

Hans Spruijt

Uiterst correcte service. Flyride doet gewoon wat is afgesproken en wat ze beloven. Geen verborgen kosten. Voor de 2e maal gebruik gemaakt van Flyride, naar alle tevredenheid. De volgende trip naar... Uiterst correcte service. Flyride doet gewoon wat is afgesproken en wat ze beloven. Geen verborgen kosten. Voor de 2e maal gebruik gemaakt van Flyride, naar alle tevredenheid. De volgende trip naar Schiphol, weer met Flyride, en bedankt Jimmie, voor onze rit van Schiphol naar Zaandam, top!

Reactie Flyride:

Goedendag Hans, bedankt voor uw recensie! Erg blij mee en wie weet tot de volgende keer of anders bij een collega :) Bedankt! Hartelijke groet, Jimmie

Prima. Lekker op tijd goede service.

Kasia

Bijzonder goede service!! Wij hebben de verkeerde aankomsttijd ingevoerd, maar het werd voor ons gecorrigeerd op basis van vluchtnummer. Top! Ondanks enorme file naar Schiphol, wist de chauffeur een... Bijzonder goede service!! Wij hebben de verkeerde aankomsttijd ingevoerd, maar het werd voor ons gecorrigeerd op basis van vluchtnummer. Top! Ondanks enorme file naar Schiphol, wist de chauffeur een snelle binnendoor te vinden waardoor we netjes op tijd er waren. Grote klasse! Zeker aan te bevelen!!

Petra Koppers

Heel erg correct, vriendelijk en prima op tijd

Prima,mooi op tijd en heel coulant en vriendelijk.

Heel tevreden over de contacten met chauffeurs en over het feit dat er steeds weer op afgesproken tijden wordt gereden. Goede prijs/kwaliteit.