Flyride

Prima,mooi op tijd en heel coulant en vriendelijk.

Heel tevreden over de contacten met chauffeurs en over het feit dat er steeds weer op afgesproken tijden wordt gereden. Goede prijs/kwaliteit.

M.Piso

Keurig netjes op tijd en professionele chauffeur.
Was eerste keer maar zal beslist aanraden en blijven gebruiken.

In een woord geweldig, mooi op tijd en Jimmie is erg vriendelijk. Zeer aan te raden.

Denise van Helvoirt

Zeker geweldig keurig op tijd

Wij zijn zeer tevreden over de ritten naar en van Schiphol en over de vriendelijke chauffeurs. We zullen zeker weer terug komen.

Hans Van Baren

Altijd keurig verzorgde taxi's, deze keer beetje vreemd gegaan. Onze chauffeur belde ons bij aankomst waar hij stond. Echter 5 minuten later werden wij gebeld door TCA Amsterdam met de mededeling... Altijd keurig verzorgde taxi's, deze keer beetje vreemd gegaan. Onze chauffeur belde ons bij aankomst waar hij stond. Echter 5 minuten later werden wij gebeld door TCA Amsterdam met de mededeling dat hij de rit had overgenomen van de Flyride chauffeur. Hetgeen ons verbaasde!! Deze bracht ons keurig thuis maar dit was niet de afspraak met Flyride.!

Reactie Flyride:

Goedendag, zoals telefonisch besproken, u had liever gehad dat de chauffeur die u zou rijden u even had gebeld omtrent de wisseling. Dan was er niets aan de hand geweest. De chauffeur die u zou... Goedendag, zoals telefonisch besproken, u had liever gehad dat de chauffeur die u zou rijden u even had gebeld omtrent de wisseling. Dan was er niets aan de hand geweest. De chauffeur die u zou halen kwam in de problemen met zijn vervolg rit, door de vertraging. Daarom heeft hij hem overgedragen aan een chauffeur die ook voor TCA rijdt, wat in mijn ogen verder prima is. Zoals u aangaf, het was een prima chauffeur en u heeft niet hoeven wachten. De prijs bleef hetzelfde. De nieuwe chauffeur had aangegeven bij de oude chauffeur dat hij u zou bellen om hem te ontzorgen. Jammer dat we slechts een 6 krijgen vanwege dit stukje, maar het is niet anders. Graag tot een volgende keer en bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Jimmie van Flyride

Prima op tijd, goede service.

Herman Droppert

Prettige chauffeur, goede communicatie over ophalen.

Nathalie

Als ik naar Schiphol ga boek ik altijd een rit met Flyride. Aardige chauffeurs, stipt op tijd en, vergeleken met de andere aanbieders, een stuk voordeliger. Kortom: een aanrader!