Flyride

Goed. Op tijd, servicegericht en vriendelijk. Goede prijs.

Fam. van der Meer

Snelle en professionele boeking - flexibele en vriendelijke chauffeurs. Zeer betrouwbare Schiphol service, een uitkomst voor ons!

Altijd op tijd en betrouwbaar.

Ik ben heel blij met Flyride: precies op tijd en fantastische service. Ik weet niet of dat speciaal met deze chauffeur ( Jimmy) te maken had of dat al jullie chauffeurs zo goed zijn. Ik ga meer... Ik ben heel blij met Flyride: precies op tijd en fantastische service. Ik weet niet of dat speciaal met deze chauffeur ( Jimmy) te maken had of dat al jullie chauffeurs zo goed zijn. Ik ga meer gebruik maken van jullie diensten.

Mande

Geweldig, was zelfs een kwartier te vroeg !

We zijn zeer tevreden

Chris Haddon

Great service

Zeer goede service. Chauffeur was vriendelijk en mooi op tijd

M.Massee

UItstekend, kan niet beter. Altijd keurig op tijd, nette, behulpzame chauffeurs. Top!!

Hans Spruijt

Uiterst correcte service. Flyride doet gewoon wat is afgesproken en wat ze beloven. Geen verborgen kosten. Voor de 2e maal gebruik gemaakt van Flyride, naar alle tevredenheid. De volgende trip naar... Uiterst correcte service. Flyride doet gewoon wat is afgesproken en wat ze beloven. Geen verborgen kosten. Voor de 2e maal gebruik gemaakt van Flyride, naar alle tevredenheid. De volgende trip naar Schiphol, weer met Flyride, en bedankt Jimmie, voor onze rit van Schiphol naar Zaandam, top!

Reactie Flyride:

Goedendag Hans, bedankt voor uw recensie! Erg blij mee en wie weet tot de volgende keer of anders bij een collega :) Bedankt! Hartelijke groet, Jimmie