Flyride

Positieve ervaring met Flyride. Netjes op tijd bij het ophalen, netjes op tijd bij terugvlucht. Vriendelijke chauffeurs en zeer behulpzaam. Een volgende keer zullen wij zeker weer gebruik maken van... Positieve ervaring met Flyride. Netjes op tijd bij het ophalen, netjes op tijd bij terugvlucht. Vriendelijke chauffeurs en zeer behulpzaam. Een volgende keer zullen wij zeker weer gebruik maken van Flyride.

Joff Bakker

Goed bedrijf. Precies op tijd en zeer vriendelijk!

redbull33

Makkelijk te reserveren en goede service

Patricia

Fantastisch had een paar dagen van te voren geboekt was er op de goede dag en op tijd vriendelijke chauffeur

Marije

Ruim optijd voor de deur! Prima rit aardige chauffeur! Volgende keer bel ik jullie weer! Dank

Goed. Op tijd, servicegericht en vriendelijk. Goede prijs.

Fam. van der Meer

Snelle en professionele boeking - flexibele en vriendelijke chauffeurs. Zeer betrouwbare Schiphol service, een uitkomst voor ons!

Altijd op tijd en betrouwbaar.

Ik ben heel blij met Flyride: precies op tijd en fantastische service. Ik weet niet of dat speciaal met deze chauffeur ( Jimmy) te maken had of dat al jullie chauffeurs zo goed zijn. Ik ga meer... Ik ben heel blij met Flyride: precies op tijd en fantastische service. Ik weet niet of dat speciaal met deze chauffeur ( Jimmy) te maken had of dat al jullie chauffeurs zo goed zijn. Ik ga meer gebruik maken van jullie diensten.

Mande

Geweldig, was zelfs een kwartier te vroeg !