Flyride

Arend

Op tijd op Schiphol. Top

Super service. Fijn dat je kan kiezen uit budget wij zijn dit jaar 3x gewest en ging goed! goede communicatie en heldere afspraken

Serge

Vooraf geboekte taxi naar schiphol kwam niet opdagen. Telefonisch contact met bedrijf was chaotisch. Er werd geen adequate oplossing geboden om probleem op te lossen. Excuses gemaakt achteraf en... Vooraf geboekte taxi naar schiphol kwam niet opdagen. Telefonisch contact met bedrijf was chaotisch. Er werd geen adequate oplossing geboden om probleem op te lossen. Excuses gemaakt achteraf en aangeboden om evt. extra kosten te vergoeden.

Reactie Flyride:

Beste Serge, de reden dat het chaotisch overkwam is omdat er een kleine paniek was omdat er iets niet goed is gegaan. Dat is niet zo vreemd vanuit menselijk oogpunt lijkt me. Er is druk gezocht naar... Beste Serge, de reden dat het chaotisch overkwam is omdat er een kleine paniek was omdat er iets niet goed is gegaan. Dat is niet zo vreemd vanuit menselijk oogpunt lijkt me. Er is druk gezocht naar een oplossing en deze is ook aangeboden maar niet geaccepteerd. Wat ik vervelend vind is dat u niet reageert op mijn bericht maar alleen via deze pagina communiceert, ik heb namelijk ook aangeboden om te compenseren. Overigens is uw review niet erg, bij ons gaat ook weleens wat fout, immers wij zijn ook niet perfect. Uw geld wordt netjes teruggestort. Mvg Jimmie van Flyride

Robert

Helemaal prima, snel gehandeld toen we een taxi bestelde

André van den Brink

Perfect op tijd, keurige auto, perfect begin van de vakantie!

Michael

Goed, komen afspraken na, duidelijke en vlotte communicatie. Heel veel dat je vooraf kan reserveren en na de rit kan betalen. Prijs taxirit is concurrerend.

Taxi kwam ruim op tijd. Rustig gereden. Prima

Juanita

Goede service, vriendelijke chauffeurs, goede communicatie, keurig op tijd en fijne rijstijl ( geen race partijen).

Dominique

Betrouwbare en persoonlijke service. Boek de volgende keer zeker weer bij dit bedrijf als we naar Schiphol moeten!