Flyride

Prima op tijd, goede wagen en goede service

Mariska Geuzebroek

Vriendelijke, nette en behulpzame chauffeurs.
Stipt op tijd.

Netjes op de afgesproken tijd opgehaald

Gerda

Precies op de afgesproken tijd. Vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Chauffeur kwam ruim op tijd. En reed goed.

Jeroen

Goed! Al meerdere keren gebruik van gemaakt en is altijd nog goed gegaan. Aardig chauffeur en op tijd. Top

Willem Boerhoop

Slecht , ongeveer 3 kwartier te laat op schiphol.
Taxi vooraf betaald en ineens geconfronteerd met mede passagiers, waardoor de rit huiswaarts beduidend langer duurde omdat “wij” eerst anderen...

Reactie Flyride:

Goedendag mr. Boerhoop, ik betreur ontzettend hoe dit is gegaan. Ik heb de chauffeur inmiddels ook aangesproken dat dit niet hoort. Wat ik ook al aangaf in ons gesprek, 100% klachtvrij is moeilijk te voorkomen, maar we doen ons best. Bovendien is het ook belangrijk te weten dat we iedere klacht serieus nemen, vandaar dat ik uw geld ook meteen heb terug gestort. Fijn dat we hebben mogen compenseren en wie weet tot ziens! Groet Jimmie van Flyride

Goed bereikbaa#ver voor afspraaktijd al aanwezig# Goede service# vriendelijk personeel

Nelly Gruijs

Voor de tweede keer met Flyride naar Schiphol gegaan (en terug) en wederom een prima ervaring! Zeer prettige service en een geweldig schappelijke prijsstelling. Volgende keer ga ik weer met Flyride!!

J de Moes

We hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf hij was goed op tijd de chauffer was erg goed en de auto fantastich