Reviews

9.2 / 10
633 reviews
Write a review

94% of the customers recommend this company.

633 Reviews

Rolina van linge

10/10

Very good service and wonderful flowers. Sister was very happy with them.

Strengths

100%


Lisa

10/10

Amazing customer service. I live in the U.S. and I couldn't be more please with how fast my order was delivered. Such a timely and trustworthy company. I can't wait to order again

Strengths

Everything they offer. Just fabulous. I would give 10 stars, if I could.


Jenny J

9/10

Can’t get a more personal and professional experience

Strengths

Very friendly, efficient and helpful and value for money. Ticks all the boxes.


Een jarige

2/10

Ik heb ontzettende slechte ervaring met Flowers.nl.
Alles op tijd geregeld en nog eens na gebeld om alles te bevestigen en ze zijn niet eens langs geweest. ECHT BALEN....52,- euro voor betaald...
Ik heb ontzettende slechte ervaring met Flowers.nl.
Alles op tijd geregeld en nog eens na gebeld om alles te bevestigen en ze zijn niet eens langs geweest. ECHT BALEN....52,- euro voor betaald en de bloemen met Bonbons en kaartje nog niet een afgeleverd. Nu moet de jarige job zelf met de bloemist contact opnemen!! Van de zotte! Doe het nooit meer.

Strengths

Eerste keer en tevens laatste keer! Echt nooit meer??

Reply Flowers.NL:

Geachte Mevrouw,
Ik begrijp uw teleurstelling maar Jammer dat u zo reageert, u review mist echt elke vorm van redelijkheid.
De bloemist heeft op de bezorgdag er echt alles aan gedaan om uw...
Geachte Mevrouw,
Ik begrijp uw teleurstelling maar Jammer dat u zo reageert, u review mist echt elke vorm van redelijkheid.
De bloemist heeft op de bezorgdag er echt alles aan gedaan om uw bestelling te bezorgen. Echter was er op het moment van bezorging niemand thuis. Ook heeft hij bij meerdere buren gevraagd of uw bestelling mocht worden achter gelaten zodat de ontvanger het daar kon ophalen. Helaas wilde niemand van de aanwezige buren de bestelling in ontvangst nemen.
Conform de voorwaarden waar u mee heeft ingestemd bij het plaatsen van de bestelling wordt de bestelling dan door de bloemist mee retour genomen en wordt er een briefje voor de ontvanger achter gelaten met het verzoek contact op te nemen met de bloemist.
Daarnaast hebben wij nog contact op genomen met de ontvanger om deze nog in contact te brengen met onze bloemist voor de verdere afhandeling van de bestelling.
Dit is de normale procedure in Nederland.
U bewering dat er geen bezorg poging zou zijn geweest ins ONJUIST!


s. greenhalgh

10/10

The flowers were a gift. I have seen a photo and they are lovely. Both the recipient and I are very pleased

Strengths

Good flowers. Well arranged. Easy and prompt service


RAVICHANDRAN CHIDAMBARAM

10/10

My experience with the Flowers.NL is more than my expectation. The receiving person is extremely happy and we are fully satisfied

Strengths

Easy ordering, good service, real value for money and more than our expectations


Linda

9/10

Superb

Strengths

Personal contact


Monique Becking

10/10

Very good service.

Strengths

A lot of effort to make right our order


Steve Webb

9/10

Very good

Strengths

Very reliable


Greg K

10/10

Absolutely Fantastic

Strengths

In the US, worked with them to deliver birthday flowers to a friend in the Netherlands. Online ordering was as simple as could be and the bouquet and delivery was flawless. A completely enjoyable... In the US, worked with them to deliver birthday flowers to a friend in the Netherlands. Online ordering was as simple as could be and the bouquet and delivery was flawless. A completely enjoyable experience. DEFINITELY recommend.