Flowbo

Joëlle Tel

Goede bomen (zoals het nu lijkt, bomen hadden wel weinig wortels), slechte levering (vooral na al het contact vooraf over de levering).

Beste Joëlle,
Beste Joëlle,
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij vinden het erg vervelend dat de instructies bij levering niet zijn opgevolgd. Wij hebben de chauffeur hierop aangesproken en streven ernaar dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Remco Gaalen

Snelle levering en vriendelijk personeel

Beste Remco,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van...
Beste Remco,

willemijn van gellecum

Communicatie/advies over aankoop is prima.
bovendien is het bezorgbedrijf- met name de chauffeur - een 10 waard

Beste Willemijn,
Geniet...
Beste Willemijn,

Carl Douwes

Beste Carl,
Beste Carl,

Yvon Timmermans

Nette planten en bomen goede bezorging.

Beste Yvon,
Beste Yvon,

jack Ramaekers

Snelle levering en op afspraak

Beste Jack,
Beste Jack,

De Jong

Hoop geld voor een stekkie, totaal geen boom maar een tak waar een paar vertakking opzit. Echt jammer

Beste meneer/mevrouw de Jong,
Beste meneer/mevrouw de Jong,
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wat jammer om te horen dat je niet geheel tevreden bent met de boom. Ik kan hier geen melding van terugvinden in ons systeem. Zou je hierover contact met ons willen opnemen?
Mathilde van Flowbo

jan Tolsma

Komt afspraken na ,en kwaliteit is prima

Beste Jan,
Beste Jan,

Hans

Top planten en een snelle levering. Bedankt

Beste Hans,
Beste Hans,

Conny Beerman

Bezorging was netjes. Sommige plantjes mijn vraagtekens bij. Meer dood dan levend. Maar voor de rest superblij.

Beste Conny,
Geniet van...