Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Ervaren medewerkers en goede loopbaan advies gekregen.

De tijd die ze in je steken.

Mijn ervaring was goed en meer dan ik er vooraf van verwacht had.

Prettig gesprek, persoonlijke aandacht, coach met goed inlevingsvermogen.

Nee

Rick Evers, de Woonmensen

Mijn ervaringen met FlowPeople zijn goed. Na een talentenscan heb ik een uur lang een prettig gesprek gehad met Klara Faber.

De persoonlijke aandacht vind ik een sterk punt. Het is meer dan alleen een test invullen.

Om het nog persoonlijker te maken (en minder commercieel) zou ik het gespreksverslag beginnen met de persoon om wie het gaat en niet met FlowPeople (wie zijn wij, wat doen wij, etc) zelf.

Gastvrij, professioneel

kwaliteit, duidelijke verslaglegging, uitkomsten geven wat mij betreft een goed beeld

Ik vind 45 intelligentievragen weinig om een IQ (zeker op deelgebieden) vast te stellen. Dat had wat mij betreft ook uitgebreider gemogen, qua tijd maakt dat ook niet veel verschil.

Prima ontvangst. Nemen genoeg tijd voor je. Kunnen goed luisteren. Goede tips/handvatten.

Luisterend oor.

Geen.

Vriendelijkheid, luisterend oor.

Erg prettig

- Vriendelijk
- Behulpzaam
- Zitten zeer goed in de materie
- Erg persoonlijke aanpak

nvt

Ik vond het een prettige ervaring in een open en duidelijk gesprek. Verwachtingen en doelstelling werden goed aangegeven.

Betrof een beroepskeuzetest. Zoals gezegd werd doelstelling en programma vooraf goed weergegeven. Goede lijn in het gesprek. Verslag binnen 1 dag in de mail met juiste uiteenzetting van hetgeen... Betrof een beroepskeuzetest. Zoals gezegd werd doelstelling en programma vooraf goed weergegeven. Goede lijn in het gesprek. Verslag binnen 1 dag in de mail met juiste uiteenzetting van hetgeen besproken is. Klara is prettige gesprekspartner

De tijd wachten na het invullen van de beroepskeuzetest en de uitslag duurde wat lang omdat het handmatig verwerkt moet worden. Hier zou een wat nuttigere invulling aan gegeven kunnen worden.

Het was best een heel fijne gesprek.

Deskundigheid

ik kan niks toe te voegen. het was prima.