Informatieverstrekking
Relatiebeheer
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Goede communicatie, prettig persoonlijk gesprek, duidelijk samenvattend verslag.

Goede beschrijving over de kwaliteiten die voor jezelf van toepassing zijn. Goed te verwoording en om te buigen naar eigen vakgebied.

Netjes ontvangen en goede uitleg gehad. Snelle reactie na het assessment. Ik ben tevreden.

Proffesionele aanpak.
Duidelijke uitleg en instructies.

Nvt

ROC van Twente

Erg goed onderbouwde analyse van je persoonlijkheidskenmerken.

Eerst de test maken, dan bespreken en daarna nog vragen kunnen stellen. Het even persoonlijk doorspreken beviel me wel.

Tot nu toe geen

Vriendelijk personeel, snelle afspraakplanning, goede zet in de juiste richting als je het zelf even niet meer weet. Behulpzaam.

Afstemming van de juiste coach bij de persoon.

Iets concretere informatievoorziening per bijeenkomst. Geeft meer duidelijkheid. Daarnaast had iets meer to-the-point-afwikkeling van mij wel gemogen.

Manon, ROC van Twente

Proffesioneel

Scherp inzicht
Mooie overzichten
Goed uitgelegd
Herkenbaar

De test is soms wat krom hoe je daar antwoord op moet geven als er NIET in de vraag staat.
Dat was mij opgevallen en daardoor heb ik sommige vragen wat anders geantwoord.

Fijn, laagdrempelig en menselijk bedrijf. Korte lijntjes waarbij de contacten vlot verlopen.

De coaches geven je het gevoel dat ze er totaal voor je zijn, ze hebben alle tijd voor je. Uit de assessments komen werkbare leerpunten.

Van meerwaarde in persoonlijke ontwikkeling, het scannen van talenten en de bewustwording voor jezelf daarin!

intervise, juiste gastsprekers weten te vinden met daarbij de afwisseling binnen de lesdagen! Goede dagbegeleiding van mensen van Flow people zelf. Prima leslocaties en catering prima verzorgd.

blijf creatief en vernieuwend in het aanbieden van programma's; soms anders dan anders triggert mensen, maakt ze nieuwsgierig met als basis een stevige fundering

Rian Melenboer (ZGT)

Zeer goed. Ik heb het als prettig ervaren! Ik had een goede match in de persoonlijke intervisie waarin mijn persoonlijke groei werd besproken. Met name het bespreken van casuïstiek waar ik tegenaan... Zeer goed. Ik heb het als prettig ervaren! Ik had een goede match in de persoonlijke intervisie waarin mijn persoonlijke groei werd besproken. Met name het bespreken van casuïstiek waar ik tegenaan liep vond ik zeer waardevol.

- persoonlijke intervisie
- afwisselend programma (lesdagen met 'iets actiefs')

- groepsintervisie was nuttig, maar voor mij het minst waardevol.
- extra opdrachten die tussendoor gepland werden waren lastig in te passen, zowel in werk als prive.
- certificering...
- groepsintervisie was nuttig, maar voor mij het minst waardevol.
- certificering direct koppelen aan symposium
- communicatie met projectgroep
- meer betrekken van interne organisatie bij de lesdagen, zodat theorie en praktijk dicht bij elkaar staan.
- mis een vervolg , nadat het traject is afgelopen. hoe wordt dit verder opgepakt in de organisatie. hoe worden de veranderaars gepositioneerd. mogelijk dat je hier als organiserende partij een rol in kunt spelen.

Bij een evt volgend traject zou het nuttig zijn dat één of meerdere veranderaars, betrokken zijn bij de voorbereiding en mogelijk een actieve rol spelen in het programma.

Ik heb de begeleiding van Leonard als erg prettig ervaren.
Ook het contact met de caoch Sabine was top

Erg prettige sfeer met de coach.
De caoch was erg prettig in de omgang.
Met betrekking tot Leonard, hij had alles goed georganiseerd. Je kon altijd bij hem terecht

nvt
ga zo door.

Ik heb FlowPeople leren kennen als een professioneel bedrijf. Ik heb een mooi programma gevolgd: organisatieontwikkeling en veranderkunde. De lesdagen waren goed voorbereid, voldoende kennis kunnen... Ik heb FlowPeople leren kennen als een professioneel bedrijf. Ik heb een mooi programma gevolgd: organisatieontwikkeling en veranderkunde. De lesdagen waren goed voorbereid, voldoende kennis kunnen ophalen en de begeleiding was uitstekend.

De persoonlijke benadering tijdens de coachmomenten. Vooral het kijken naar de sterke en positieve kanten van de deelnemer. Dat heeft mij verder gebracht in mijn persoonlijke ontwikkeling. De persoonlijke benadering tijdens de coachmomenten. Vooral het kijken naar de sterke en positieve kanten van de deelnemer. Dat heeft mij verder gebracht in mijn persoonlijke ontwikkeling.

Communiceren via groepapp (whatsapp) werkt met een grote groep niet om beslissingen te nemen