Informatieverstrekking
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

Sander van de Merwe

Met FlowPeople heb ik mij als leidinggevende en zeker ook als mens verder kunnen ontwikkelen in de afgelopen jaren. De inzichten en handvatten die ze mij hebben gegeven zijn enorm waardevol voor mij... Met FlowPeople heb ik mij als leidinggevende en zeker ook als mens verder kunnen ontwikkelen in de afgelopen jaren. De inzichten en handvatten die ze mij hebben gegeven zijn enorm waardevol voor mij en helpen mij nog iedere dag.

De persoonlijke benadering en de kwaliteit om een vertrouwde en veilige omgeving te creƫren voor de coachingsgesprekken.

Geen.

Avedan welzijn en maatschappelijk werk Almelo, raad van toezicht

We hebben als raad van toezicht onder begeleiding van Flow People een zelfevaluatie georganiseerd. Snelle offerte met duidelijke uitleg, goede voorbereiding, prima inhoudelijk verslag met... We hebben als raad van toezicht onder begeleiding van Flow People een zelfevaluatie georganiseerd. Snelle offerte met duidelijke uitleg, goede voorbereiding, prima inhoudelijk verslag met verbeterpunten.

goede voorbereiding, inhoudelijk sterk, aandacht voor de client

Avedan

Was prettig en professioneel

goede leiding van de evaluatie. transparante voorbereiding

komt niks op

Witteveen+Bos

Ik vond het erg persoonlijk en voelde mij vrijwel direct op mijn gemak.

Het vrije karakter van de sessies, maar toch to the point komen en gerichte acties meekrijgen.

Soms is enige structuur handig om de 'hulpvraag' wat concreter te krijgen.

Van Heek Schilderwerken

Vanaf het begin hadden wij een goede klik met Klara en gedurende het gehele proces voelde zij de situatie en ontwikkelingen zeer goed aan. We hebben de inzet van Klara niet alleen als zeer prettig... Vanaf het begin hadden wij een goede klik met Klara en gedurende het gehele proces voelde zij de situatie en ontwikkelingen zeer goed aan. We hebben de inzet van Klara niet alleen als zeer prettig maar ook als toegevoegde waarde ervaren.

betrokkenheid

Schurter Electronics

Loopbaan assisment

Duidelijk

Stukton Worksphere

Leuk bedrijf en ze weten waar ze over praten.

Goed inzichtelijk krijgen waar het verbeterpotentiaal ligt.

Ga zo door.

S Luttikhuis

Ik heb een leiderschapscursus mogen volgen bij Flowpeople samen met mijn collega's. De bijeenkomsten waren zeer waardevol, met een leuke afwisseling en interactie waarbij er echt persoonlijk gekeken... Ik heb een leiderschapscursus mogen volgen bij Flowpeople samen met mijn collega's. De bijeenkomsten waren zeer waardevol, met een leuke afwisseling en interactie waarbij er echt persoonlijk gekeken werd naar leerpunten en groei. Een zeer waardevolle ervaring!

Persoonlijk, fijne communicatie, een luisterd oor, deskundig

Persoonlijk en hoogwaardig

Gesprekken hebben mij veel inzicht opgeleverd over mezelf en over mijn communicatie- en interactiepatronen. Daardoor presteer ik beter.

Wellicht aanbod uitbreiden met meer online diensten.

Ik heb fijne, verhelderende gesprekken gehad.

Kennis van mijn vakgebied (hulpverlening), veel achtergrond kennis op het gebied van coaching en persoonlijke ontwikkeling. Mijn coach had de kwaliteit om me op m'n gemak te stellen.