Informatieverstrekking
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

ZGT

Contacten waren prettig. Uitleg en uitnodigingen duidelijk. Alle ruimte te communiceren via mail, telefoon of app.

Contacten aangaan en onderhouden.
Organisatie
Opleiders ruime kennis en prettig in contact en kennisoverdracht

Volgorde van scholing zou mijn voorkeur hebben LEAN als tweede scholingsdag te doen.

Bas Achterhuis ZGT

Zeer professioneel bedrijf, goede begeleiding.

ZGT

Zeer goed en professioneel en zeer vriendelijke benadering

goede organisatie en duidelijke communicatie, zeer deskundig

Lean zou ik aan het begin doen na projectmanagement, zodat je goed leert om het proces te analyseren en probleem helder te krijgen. Stakeholdersanalyse is ook erg belangrijk om aan het begin te... Lean zou ik aan het begin doen na projectmanagement, zodat je goed leert om het proces te analyseren en probleem helder te krijgen. Stakeholdersanalyse is ook erg belangrijk om aan het begin te doen. samenwerken in keten vond ik persoonlijk niet echt goed en zou ik ook meer naar achteren doen. Ik vond de projectenmarkt en persoonlijke coaching erg goed en fijn. Ik zou zakelijk tekenen erbij doen (bleek vorige keer wel gegeven te zijn). Was leuk geweest om het dit keer ook gehad te hebben. Beoordeling opdrachtgever is uitgezet in de mei vakantie, waardoor de tijd om een gesprek te regelen met opdrachtgever erg kort was om het beoordelingsformulier in te vullen. Ik zou dat de volgende keer eerder uitzetten aan de deelnemers.

KroeseWevers

Goede ervaring in de cursus.

Interactieve wijze en iedereen deed goed mee.

Een halve terugkomdag vind ik altijd beetje overbodig voelen.

Christel Scheve (ZGT)

Zeer ervaren, vriendelijke en professionele werknemers. Fijn bedrijf, laagdrempelige benaderbaar en zeer behulpzaam.

Snelle communicatie, duidelijk en zaken goed geregeld. Fijne persoonlijke coaching op maat. Programma's goed afgestemd op de lesinhouden.

Mag nog meer persoonlijke coaching in het programma zorgveranderaars.

ZGT (Laurie)

Fijn bedrijf met professionele, vriendelijke en gemotiveerde werknemers.
Makkelijk en snel benaderbaar.

Duidelijk en tijdige communicatie.
Alles goed georganiseerd + geregeld. Fijne persoonlijke coaching.

De volgorde van de lessen en/of de lessen wat eerder tijdens de leergang.

Michelle Giebels-Hassing

Duidelijke info, toegankelijkheid.

Duidelijke info, toegankelijkheid.

Kroese Wevers

tijd voor elke deelnemer

Hodes Huisvesting B.V.

Zeer positieve ervaring met het individueel coachprogramma

Op basis van wederzijds vertrouwen gericht aan de slag gegaan met de benoemde ontwikkelpunten en gedurende het traject tot nieuwe openingen en inzichten gekomen. Hierdoor merkbaar stappen gezet in... Op basis van wederzijds vertrouwen gericht aan de slag gegaan met de benoemde ontwikkelpunten en gedurende het traject tot nieuwe openingen en inzichten gekomen. Hierdoor merkbaar stappen gezet in persoonlijke ontwikkeling.

HVEG Fashion Group

Zeer goede ervaring met Flow People op het gebied van Team Coaching

Klara verdiept zich vooraf goed in de mensen van het team via individuele gesprekken waardoor de teamsessies soepel kunnen verlopen.

Bij een dreigende conflictsituatie tijdens de teamsessie had een meer daadkrachtig optreden wenselijk geweest.