Assortiment
Uitstraling van de winkel
Afhalen / bezorgen
Deskundig advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Erg fijne en persoonlijke service. Een verademing om geen opdringerige keukenverkoper tegenover je te hebben, maar iemand die mee denkt en deskundig is. Reageren snel op vragen en denken in... Erg fijne en persoonlijke service. Een verademing om geen opdringerige keukenverkoper tegenover je te hebben, maar iemand die mee denkt en deskundig is. Reageren snel op vragen en denken in oplossingen bij het plaatsen van de keuken. Wij zijn ook erg blij met de monteur die onze keuken kwam plaatsen.

Uitstekende service, voelde me op mijn gemak in de showroom en bij de verkopers. Kwalitatief uitstekende keukens, helemaal naar onze smaak vertaald door de verkoper.

Busé

Wij zijn van A tot Z fantastisch geholpen bij Floris keukens. Persoonlijk contact, ze luisteren naar onze wensen en doen duidelijk hun best om ons de meest optimale keuken te leveren. Ook de... Wij zijn van A tot Z fantastisch geholpen bij Floris keukens. Persoonlijk contact, ze luisteren naar onze wensen en doen duidelijk hun best om ons de meest optimale keuken te leveren. Ook de levering en montage was uitstekend, en de service naderhand: top! Wij zijn super trots op onze nieuwe keuken, en zouden Floris keukens van harte aanbevelen!

Persoonlijk advies op maat
Nazorg

Slecht! Jongens, wat is dit toch een kakkersbedrijf! Het enige wat altijd goed gaat is het makes en versturen van de offerte. Voor dit geld zijn er zo veel meer bedrijven waar je niet alleen beter... Slecht! Jongens, wat is dit toch een kakkersbedrijf! Het enige wat altijd goed gaat is het makes en versturen van de offerte. Voor dit geld zijn er zo veel meer bedrijven waar je niet alleen beter wordt ontvangen en geholpen maar ook zeker een betere keuken kan bestellen.

Het opmaken en versturen van een offerte.

Ja, zeker! Bijvoorbeeld, door simpelweg te reageren op klachten/problemen.

W. Schilder

Vriendelijke ontvangst, prima adviezen. Goeie koffie, nemen alle tijd en prima afhandeling

Kennis van zaken en komen met goede nuttige tips/adviezen

Wij hebben ze niet kunnen bedenken

Goede ervaring, zowel met verkoop proces als met de plaatsing van de Keukens

Het deskundige advies

niet alles was meteen goed geleverd moest nageleverd worden

Prima showroom, goede verkoper en perfecte plaatsing van de keuken.

Bij Floris een keuken gekocht. Ze begrepen meteen onze wensen. We zijn keurig behandeld,en dachten goed met ons mee.

Ze hebben monteurs in dienst die hun vak verstaan. Erg proffesioneel.

Moniek Moorman

Na een zoektocht bij diverse keukenleveranciers kwamen we op aanraden van onze aannemer bij Floris Keukens terecht. Wat een verademing. Geen opdringerige verkoopgesprekken, maar een duidelijk... Na een zoektocht bij diverse keukenleveranciers kwamen we op aanraden van onze aannemer bij Floris Keukens terecht. Wat een verademing. Geen opdringerige verkoopgesprekken, maar een duidelijk gesprek over de mogelijkheden. Fijn dat Ruud van Floris Keukens daarna vrijblijvend bij ons thuis kwam om een passend ontwerp te kunnen maken. Dit is in goed overleg nog een paar keer aangepast. Het was heel aangenaam om met iemand samen te werken die de consequenties van elke keuze goed kan toelichten, enorm goed meedenkt, alle tijd voor je neemt en overal een passende en stijlvolle oplossing heeft. Het eindresultaat is keuken die er schitterend uitziet en daarnaast heel praktisch in gebruik is.

De manier van werken van onze contactpersoon, Ruud Bijvoet. Hij neemt de tijd, is totaal niet opdringerig, je hoeft niet meteen een handtekening te zetten, denkt heel goed mee, en geeft je het gevoel dat hij pas tevreden is als jij het bent. Ook de schetsontwerpen die er uitzagen als foto's waren heel handig om je een goede voorstelling te kunnen maken.

Misschien iets meer foto's op de website en een wat strakkere vormgeving. Wij zijn op aanraden van onze aannemer bij Floris Keukens terecht gekomen, maar ik weet niet of we op basis van de website alleen ook naar Wormerveer waren gereden. Kortom maak een website die net zo goed is als het bedrijf is.

Goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe keuken, deskundig advies

betrokken en bevlogen werknemers zowel in de verkoop als montage

nvt