8.1/10
8.3/10
7.9/10

Prima ervaringen.

Mooie boeketten. Hulpvaardig.

Als men met Ideal betaalt, dit vermelden op de factuur die men toegemaild krijgt.

Nicolette

snel en makkelijk

niets

Najat

Niet goed helaas, in de bevestigingmail stond dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden, maar dat was niet het geval.

Weet niet

Nakomen wat er in de bevestiging staat

Reactie Floriënt Express:

Geachte mevrouw Barkok,

Bedankt voor de tijd en moeite die heeft genomen om ons te voorzien van feedback.
Helaas zien wij dat u niet geheel tevreden bent over onze services.
Onze klantenservice medewerkers hebben uw bestelling nagezocht en zien dat uw bestelling te laat is binnengekomen om de volgende dag bezorgd te worden.

Ik wil u vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit correct met u kunnen oplossen. U kunt ons bereiken via de mail (info@florient.nl) of telefonisch ( +31 (0)85 040 2900 o) .

Team Floriënt Express.

Nou ik ben er zo tevreden mee, echt waar

Jazeker op de eerste plaats de ontvanger was er super tevreden mee

Ja, als de bestelling is afgeleverd dat je dan per mail een bevestiging krijgt van bv 'bestelling is afgeleverd'

Fruitmand besteld en daarna gebeld om bezorgdatum aan te laten passen, medewerker gesproken, hij gaf aan de bezorgdatum aan te passen, geen probleem etc....echter de fruitmand is NIET bezorgd op de...

Fruitschaal besteld om bij 1 van onze zieke medewerkers te laten bezorgen. is prima op tijd bezorgd volgens afspraak

ze leveren volgens afspraak

niet

Leuke mails, creatieve boeketten en stukken, doen wat ze beloven, goede kwaliteit bloemen

Vaak anders dan andere aanbieders

A Viveen

Mijn eerste ervaring met uw bedrijf verliep niet geheel vlekkeloos, de bestelde fruitmand bleek na betalingen en navraag bij
mijn zieke collega nooit te zijn bezorgd !!!

Controleren of bestellingen ook daadwerkelijk worden afgeleverd

Mark

Goed en slecht.

Site is makkelijk te lezen. Opdracht is snel in behandeling genomen en snel met afwerking. Product zag er goed uit.

Graag berichten doornemen van klant na bestelling. Want er kan nog een bericht bijkomen waarbij dit alsnog aan de kaarttekst moet worden gevoegd. Helaas is mijn bijgekomen tekst niet opgenomen in de bestaande tekst.

FC Lighttown

Het gemak van het bestellen van een fruitschaal via webshop met een tekst.

- Mogelijkheid om een ziekenhuis te selecteren
- Goede en bereikbare klantenservice (zowel via telefoon als via email)

- Bestelling was helaas niet goed gegaan, terwijl wij heel graag de volgende dag een fruitschaal hadden willen bezorgen (vaak blijft men maar kort in het ziekenhuis). Bestelling uiteindelijk pas 5 dagen later bezorgd ipv de beloofde 1 dag
- Bereikbaarheid in het weekend (vrijdag was het nog niet bezorgd, en dan pas tot maandag moeten wachten).
- Automatische bericht met verzendinformatie of dat het bezorgd is, was niet goed gegaan en had ik niet ontvangen.