Vito De Luca

Top!!!!!!

Très contente de ces plantes

Judith

Mooie planten ontvangen, heel goed en plantvriendelijk verpakt. Lijkt wel in aanbod wat meer gericht op bedrijven dan op particulieren. (Grote hoeveelheid plantjes dat soms minimaal moet worden... Mooie planten ontvangen, heel goed en plantvriendelijk verpakt. Lijkt wel in aanbod wat meer gericht op bedrijven dan op particulieren. (Grote hoeveelheid plantjes dat soms minimaal moet worden afgenomen)

Manier van verpakken van de planten is echt netjes en stevig. Zelf onze post bezorger heeft het netjes bezorgd!

Aanbod gericht op particulier, zou mooi zijn als er in een bestelling van meerdere planten, ruimte is om van 1 soort minder af te moeten nemen

Linda Lamberechts

Positief, leuke web.

Netjes en zeer sterk beschermd voor vervoer, mooie plantjes, een aanrader.

op dit moment niet

J.M. Over

Snelle en goede levering. Goed verpakt. Goede service.

Beschrijving van product klopt.

Ruud van der Meulen

Geleverd wat werd besteld, de knoppen moeten nog wel uitkomen.
Plant ziet er prima uit.

Het verzenden van zo'n grote plant met Post.nl lijkt nogal vreemd, echter de verpakking is zo solide dat het in
uitstekende staat aankomt. 10 minuten nodig gehad voor het uitpakken. perfect !

De Track & Trace link in de bevestigingsmail werkte niet, Post.nl melde dat de code niet herkend werd.
Toen op de website (van Post.nl) handmatig ingetypt, dat gaf wel resultaat.

huri tursan

Somewhat declining from previous experience. Pot was not so nice. Packaging was not high enough to protect the oncidium entirely.

Gompie

Ik was op zoek naar orchideeen en kwam op deze website terecht, heb er meteen 4 besteld en vandaag gekregen. Ze zijn erg mooi, veel knoppen en ze waren goed verpakt.

Samantha van A

Zoals altijd positief verrast na het bestellen van mijn orchideeen. 6 stuks besteld en allen geheel onbeschadigd aangekomen.
Voor de beste kwaliteit planten en goede klantenservice bestel ik...
Voor de beste kwaliteit planten en goede klantenservice bestel ik standaard bij FloraStore.

Zeer goede kwaliteit, perfect verpakt, goede klantenservice

Niet van toepassing