Manon Savelkouls

Ik heb bij FloraStore 2 planten besteld. Samen waren ze verpakt in een goede stevige doos met hierin vastgemaakt aan de bodem zodat ze niet alle kanten op zouden gaan in de doos tijdens het... Ik heb bij FloraStore 2 planten besteld. Samen waren ze verpakt in een goede stevige doos met hierin vastgemaakt aan de bodem zodat ze niet alle kanten op zouden gaan in de doos tijdens het bezorgtraject. Heel prettige ervaring en ik zou hier zo weer bestellen!

Pluspunt: super bezorging en hele mooie planten gekregen.

Minpunt: er zaten heel veel kleine vliegjes bij de planten toen ze binnenkwamen. Vliegjes die alleen maar rondom je hoofd zwermen als het ware. Dagelijks maak ik er wel zeker 15 dood en ik ben inmiddels al een week bezig. Heel vervelend!

Pluspunt: super bezorging en hele mooie planten gekregen.

Minpunt: er zaten heel veel kleine vliegjes bij de planten toen ze binnenkwamen. Vliegjes die alleen maar rondom je hoofd zwermen als het ware. Dagelijks maak ik er wel zeker 15 dood en ik ben... Minpunt: er zaten heel veel kleine vliegjes bij de planten toen ze binnenkwamen. Vliegjes die alleen maar rondom je hoofd zwermen als het ware. Dagelijks maak ik er wel zeker 15 dood en ik ben inmiddels al een week bezig. Heel vervelend en vies!

Miya

A positive experience

Kris

Super verpackte Ware.

Tom

Excellent - Easy to use, fantastic plants, and no trouble.

J. Elfrink

Snelle levering, mooie planten, planten goed verpakt!

Snelle levering. planten goed verpakt.

Planten wel aan de prijs

Daphne Zimmerman-Meinen

Duidelijke website

Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden

Ik heb een basilicum op stam gekocht en na 1 dag waren al 2 takken gebroken. Voor een rit per post misschien een iets sterkere plant uitzoeken, of deze plant niet per post versturen want ik vond het... Ik heb een basilicum op stam gekocht en na 1 dag waren al 2 takken gebroken. Voor een rit per post misschien een iets sterkere plant uitzoeken, of deze plant niet per post versturen want ik vond het niet een goedkope plant.

K. Michaux

Levering perfect verlopen. Planten in goede staat en degelijk verpakt.

Goede levering, gemakkelijk online bestellen

Levertijd

Nel

Prima bougainvilles gekocht. Was uitstekend ingepakt en snel geleverd!

Goede produkten, snelle levering

Meer bougainvilles in de juiste kleur. De echte paarse waren alleen klein en op stam te koop.

i

goed

geen idee

prive

Zeer goed een stevige verpakking en vlug gediend en ook een goede uitleg

vlug bediend

kan niet beter