xxxxxxxxx

Alles perfect verpakt en goed geleverd

Goede verpakking

Planten zijn wel aan de prijs.

particulier

fijne service

de bestelling goed controleren had een fatsia spider web besteld maar kreeg de gewone fatsia,deze wel gehouden is ook een mooie plant.

Reactie FloraStore.com:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw review, we waarderen het enorm dat u de tijd neemt om ons feedback te geven. U geeft aan dat u een verkeerde Fatsia heeft ontvangen, wat jammer om dit te horen. U kunt een foto van de plant naar service@florastore.com sturen, dan bekijken wij wat er fout is gegaan en of wij u eventueel nog iets kunnen aanbieden.
Florastore

Marianne Kruitbosch

Prima bedrijf kan niet anders zeggen. Planten keurig ingepakt zonder gebreken aangekomen.

Snelle mail reactie en snelle levering. Keurig ingepakt.

Geen verbeterpunten

Maas

Met een woord: GEWELDIG

De planten waren zo professioneel ingepakt en de planten zagen er zo gezond uit. Hebben we nog nooit gezien, want wij bestellen best veel planten via Internet. Wij zijn zo blij dat wij Flora Store... De planten waren zo professioneel ingepakt en de planten zagen er zo gezond uit. Hebben we nog nooit gezien, want wij bestellen best veel planten via Internet. Wij zijn zo blij dat wij Flora Store gevonden hebben,

Gewoon zo doorgaan a.u.b.

1mei bestelling gedaan, zou uiterlijk 6mei afgeleverd worden. Was niet het geval.
7mei gebeld was het nog niet verzonden...

None

Mocht de order vertraging hebben neem dan contact op met de klant ipv. Dat de klant er zelf achteraan moet.

Margriet Baarns

Kwaliteitsplanten, goed verpakt en snel bezorgd

Voorbeelden van tuinen, welke planten bloeien wanneer. Dat zou voor een leek een prachtige oplossing zijn.

Pavlova

Hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen. Het is mij een genoegen om bij hen te bestellen.

Ik ben tevreden over de prijzen en de kwaliteit.

Bianca

Super snelle levering. Netjes verzorgde postpakket. En mooie kwaliteit planten

Mooie kwaliteit planten. Zien er goed en verzorgd uit

Marica Di Somma

Molto positiva

Velocità di consegna

Due fiori sono arrivati spezzati