QUAEDVLIEG

IMPECCABLE SUR TOUTE LA LIGNE

Bianca Pater

Prachtige planten orchidee nog geheel in knop gekregen!!

Vind dat de planten zeer vakkundig verpakt zijn!!!

josia

Satisfaite

glasberg

Au delà de mes attentes

GOUZE

Rapidité d’expédition dans un emballage parfait, la plante est arrivée dans des conditions excellentes.

Durand

Magnifique plante

W.Mulder

ONGELOOFLIJK dat het nog bestaat, wat een geweldige service die ik heb mogen ervaren bij FloraStore, ik zat zo eens naar mijn planten te kijken en vroeg me af waarom mijn Medinilla toch iedere keer... ONGELOOFLIJK dat het nog bestaat, wat een geweldige service die ik heb mogen ervaren bij FloraStore, ik zat zo eens naar mijn planten te kijken en vroeg me af waarom mijn Medinilla toch iedere keer als deze in bloei staat de bloemsteeltjes uitvallen, toen heb ik de telefoon gepakt en een medewerker van FloraStore gebeld en mijn probleem voorgelegd, deze meneer beloofde mij om kontakt met de kweker op te nemen en mij de zelfde dag of de dag erop terug te bellen met de uitkomst van de vraag aan de kweker, tot mijn grote verbazing werd ik al binnen drie uur terug gebeld door de medewerker van FloraStore en die vertelde mij dat hij kontakt met de kweker had gehad over mijn probleem, en deze had geantwoord dat het levende planten zijn en de één een week in bloei staat en de ander drie maanden en dat niemand daar invloed op heeft, maar als compensatie heeft FloraStore mij een nieuwe Medinilla aangeboden die ik keurig verpakt de volgende morgen al in ontvangst kon nemen, dus nu staat deze geweldige mooie plant te pronken voor het raam met acht knoppen erin.
Dus namens mij en mijn Medinilla willen wij de firma FloraStore hartelijk danken voor de GEWELDIGE SERVICE en het keurig te woord staan door de medewerker en de snelle reactie die ik mocht ontvangen van dit bedrijf, en U raadt het al de eerst volgende aankoop gebeurt NATUURLIJK BIJ FLORASTORE.
M.v.g. W.Mulder

Geweldige service, keurig nette afhandeling van de medewerkers, doen wat ze beloven.

Voor al zo doorgaan, deze service maak je maar zelden mee.

Reactie FloraStore.com:

Beste W. Mulder,
Bedankt voor uw mooie review we zijn blij dat we u zo geholpen hebben. We hopen u zeker vaker te zien.
Florastore

Gueral

Très déçu par l'emballage, plantes arrivées en vrac et la moitié avec la plante d'un côté et le pot de l'autre

Reactie FloraStore.com:

Cher,
Cher,
Merci pour votre avis. Nous vous avons envoyé un message le 23 septembre, malheureusement nous n'avons pas encore reçu de réponse. nous espérons que vous y répondrez afin que nous puissions résoudre votre problème.
Cordialement,
Florastore

Philippe Comien

Belles plantes mais risques avec le transporteur.

Martijn Wiersma

Top , plantjes worden altijd goed ingepakt en altijd zeer gezonde planten .

Snelle levering , mooi assortiment