Erwin van Hal

Eerst zat ik te twijfelen of Florastore.com nou voor winkels was bedoeld of ook voor particulieren. Gelukkig dus ook voor particulieren. Dus heb ik direct een orchidee besteld.
Helaas door de...
Helaas door de vertraging van het postorderbedrijf was de orchidee 4 dagen onderweg en ik echt bang was dat het niet in goede staat geleverd zou worden. Maar... Toen stond de PostNL voor mijn deur met een grote doos en ik was zeer benieuwd hoe de orchidee er uit ziet na 4 dagen in een doos. Nou, ik stond versteld dat de orchidee er op 3 afgevallen bloemblaadjes na er super sterk en gezond was en is. Maar na het open knippen van de doos besefte ik pas dat de pot vastgezet was met een zware elastiek. Tuurlijk dat overkomt mij weer. Wel heb ik contact gezocht met de klantenservice over de 3 bloemblaadjes en zij stonden mij zeer vriendelijk te woord en hebben mijn vragen op een vriendelijke en vakkundige wijze beantwoord. Nu een paar dagen later heeft de grote orchidee zich helemaal hersteld en de eerstvolgende bloemknop is bijna open. Wat ben ik blij met deze orchidee en ik ben zeer tevreden over de snelle en eerlijke communicatie die ik had met de klantenservice van Florastore. Vandaag of morgen ga ik natuurlijk weerbeen bestelling plaatsen. Want zeg nou eerlijk, waar vindt je nou zulke kwaliteit Tsarine orchideeën.. Complimenten voor deze winkel en haar service.

Klantvriendelijk
Eerlijkheid en vakkundig advies
Zware kwaliteit orchideeën
Duidelijke website
Ruim assortiment

Eigenlijk wel.
Is het misschien een idee om de grootte van de bloem erbij te zetten?
Eigenlijk wel.
Is het misschien een idee om de grootte van de bloem erbij te zetten?
Persoonlijk houd van grote opvallende bloemen, zoals bij de Tsarine nr15, maar er staan veel orchideeën op de website Die ik ook wil bestellen, maar er soms over twijfel, omdat ik niet weet hoe groot de bloemen worden, wanneer ze helemaal geopend zijn.

Reactie FloraStore.com:

Beste Erwin,
Bedankt voor uw mooie review!
We zien u graag terug bij ons!
Florastore

Eeva-Liisa Pukema

Iam so happy customer I have mow very goog plants

CORNU

Orchidées de toute beauté

W Meijer

Top! Vorige week besteld, vandaag keurig aangekomen in Denemarken. Planten zien er goed uit!

Fijn dat ze in Denemarken kunnen leveren
Planten waren goed verpakt.

Geen tips

Armelle

Magnifiques Vandas livrées en parfait état et en pleine floraison

Reactie FloraStore.com:

Chéri Armelle,
Merci pour votre réponse ! Quelle bonne idée, nous avons le guide des plantes sur notre site où vous pouvez voir ce dont chaque plante a besoin.
Cordialement,
Florastore

Susanne Winz

Sehr gut-problemlos-profesionell-schnell

MARTIN

Rapidité de livraison

Natascha

Super vriendelijk en mooie planten! Heel stevig verpakt ook.

Mooie planten en netjes verzonden

H.Werner Schroer

Sehr gute Qualität der Bestellung einfach nur Klasse, auch wie die Blumen verpackt waren sehr gut.