BRESOLIN

Société performants et très réactif et en plus des produits de haute qualité.

W.Beckers

Correct

snelle levering

?

Regina Förster

Toll,einfach klasse

De Beckker Kathleen

Planten waren heel zorgvuldig ingepakt

Planten waren zeer zorgvuldig ingepakt

Mathilde Nguyễn

Very good, except for the courrier option

Reactie FloraStore.com:

Dear Mathilde,
Dear Mathilde,
Thank you for your review. We have recently been in touch about your issue. Unfortunately, there is nothing we can do about our external carrier. We therefore hope that your order will arrive in good condition. We hope we have helped you in the best possible way.
Kind regards,
Florastore

Kathleen Esselens

Liep goed

Voldoende info over planten

1 van de 2 planten heeft een wankele stengel. Ik hoop dat hij dikte krijgt door onze goede zorgen en dus niet zal sneuvelen.

garcia

Je suis depuis peu cliente et satisfaite

B.

Perfekte Abwicklung, toller Service, schöne Pflanzen, jederzeit gerne wieder, vielen Dank !

Seyma Kalkan

Gemakkelijk besteld, geleverd binnen beloofde termijn, maar op mijn bonsai boom waren er luizen (zwarte kleine beestjes die er moeilijk af te halen zijn). Feedback van de kwekerij was dat er niets... Gemakkelijk besteld, geleverd binnen beloofde termijn, maar op mijn bonsai boom waren er luizen (zwarte kleine beestjes die er moeilijk af te halen zijn). Feedback van de kwekerij was dat er niets aan te doen viel als er geen rupsen zijn. Dat hadden zij moeten controleren voor het te verzenden. Die luizen zijn met te veel, dus de kwekerij heeft gewoon een zieke boom gestuurd.

Geleverd binnen beloofde termijn

Duidelijke foto's gestuurd dat het om een boom gaat met insecten, kwekerij heeft er zich heel gemakkelijk van af gemaakt

Reactie FloraStore.com:

Beste Seyma,
Beste Seyma,
Bedankt voor uw review. We hebben onlangs contact met u gehad over deze kwestie. In deze gevallen vragen wij dit altijd na bij onze betreffende expert. Hij gaf aan dat het hierbij niet om luizen gaat. We verwachten dat u lang plezier zal hebben van uw plant.
Florastore

Wim

Uitstekend materiaal en communicatie

Producten en communicatie

Beter voorraadbeheer/besteld product was niet leverbaar en wordt terugbetaald.