Csile

Excellente. Je suis ravie.

Particulier

Orchidee en kleine groene Sanseveria gekocht

Mooi assortiment

-uitleg over watergeven me de aquopot of uitleggen hoe dit systeem werkt
-uitleg over watergeven me de aquopot of uitleggen hoe dit systeem werkt
-orchidee was al een aantal bloemetjes kwijt die afgebroken zijn + groot geel blad. Beter de plant met een hardere plasticfolie verpakken zodat de bloemetjes beter beschermd zijn.

Reactie FloraStore.com:

Beste Natasja,
Ik heb u een mail gestuurd met uitleg over de aquopot. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog meer vragen hebben kunt u ons altijd een mail sturen.
Met...
Beste Natasja,
Florastore

Mauri

Je suppose que les produits étaient choisis avec une qualité extra au départ, mais arrivés en piteux état. Presque tout les boutons de fleurs étaient cassés. Le transporteur n'a pas respecté les... Je suppose que les produits étaient choisis avec une qualité extra au départ, mais arrivés en piteux état. Presque tout les boutons de fleurs étaient cassés. Le transporteur n'a pas respecté les consignes sur le carton (haut-bas) il était a l'envers

Delahaye

Expérience positive

J Fokkema

Goede service, mooie planten

Betrouwbaar

Nvt

F. Kokar

Insgesamt schnelle Lieferung. Material gut verpackt,bluefreudig.