Reviews

9.2 / 10
4026 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

4026 Reviews

Miranda

2/10

Als je op website zet levering binnen 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld! voor mij was het te laat bezorgd ivm crematie had ik ze nodig...... Als je op website zet levering binnen 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld! voor mij was het te laat bezorgd ivm crematie had ik ze nodig... maar ze wilden na contact ons ook niet tegemoet komen, omdat het niet op tijd was geleverd...gewoon slecht, ik zal nooit meer hier bestellen.

Sterke punten

Weet niet

Verbeterpunten of tips

Als je op website zet levering binn 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld, voor mij was het te laat bezorgd ivm overlijden had ik ze nodig...... Als je op website zet levering binn 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld, voor mij was het te laat bezorgd ivm overlijden had ik ze nodig... maar ze wilden na contact ook niet ons tegemoet komen... gewoon slecht, ik zal nooit meer hier bestellen.

Reactie FloraStore.com:

Bedankt voor uw review.
Wij hebben ons netjes aan onze afspraak gehouden. Het pakket is uiteindelijk 1 dag te laat bezorgd. Wij zijn afhankelijk van externe vervoerders, normaal gesproken had...
Bedankt voor uw review.
Wij hebben ons netjes aan onze afspraak gehouden. Het pakket is uiteindelijk 1 dag te laat bezorgd. Wij zijn afhankelijk van externe vervoerders, normaal gesproken had het pakket op tijd aan moeten komen. Helaas heeft uw pakketje door drukte bij onze externe vervoerder vertraging opgelopen. We hebben nog contact opgenomen met hen om uw pakket te traceren en het proces te versnellen, helaas konden wij hier geen invloed op uitoefenen.
Daarnaast is er een tegemoetkoming aangeboden waar u niet op ingegaan ben.
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad, we hebben echter zo veel mogelijk gedaan om het probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
FloraStore


AVfemme

10/10

We zijn zeer tevreden vanaf bestelling tot levering van de planten.

Sterke punten

Planten zeer goed verpakt - we zijn uiterst tevreden.

Verbeterpunten of tips

Helemaal geen opmerking.


Chantal

9/10

Florastore is een goed en betrouwbaar bedrijf!
Alles is duidelijk en je producten worden snel en veilig bezorgd

Sterke punten

Snel, veilig en goed verpakt

Verbeterpunten of tips

Geen verbeteringen alles is dik in orde


A.K.

10/10

SUPER !!! Tolle Pflanzen..richtig gut verpackt. TOP.


Lavaret Grégory

10/10

Très belle expérience plante de qualité très bien emballée dans un grand respect de la plante.

Reactie FloraStore.com:

Chéri Lavaret Grégory,
Merci pour votre commentaire. C'est bon à entendre. Nous espérons que vous profiterez longtemps de vos plantes !
Cordialement,
Florastore


M. Lodewijks

9/10

Orchidee weer in perfecte staat ontvangen, precies in overeenstemming met de afbeelding in de webshop.

Sterke punten

Verpakking en transport van de bloemen. Afbeelding komt precies overeen met de geleverde bloemen.

Verbeterpunten of tips

Zoeken op site kan iets beter.


Bosch, Monika

10/10

Super kräftige pflanzen. Schneller Versand. Pflanzen waren super sicher verpackt. Kann ich nur weiter empfehlen . Ich kaufe da jederzeit gern wieder ein.


Nicholas

2/10

Je n’ai pas reçu le plante

Reactie FloraStore.com:

Chéri Nicholas,
Merci pour votre commentaire. Nous avons été en contact au sujet de votre paquet. Nous vous proposons également une solution à ce problème. Nous n'avons pas encore reçu de...
Chéri Nicholas,
Merci pour votre commentaire. Nous avons été en contact au sujet de votre paquet. Nous vous proposons également une solution à ce problème. Nous n'avons pas encore reçu de réponse à notre dernier courriel. Nous attendons votre réponse et espérons pouvoir améliorer votre expérience.
Cordialement,
Florastore