Miranda

Als je op website zet levering binnen 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld! voor mij was het te laat bezorgd ivm crematie had ik ze nodig...... Als je op website zet levering binnen 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld! voor mij was het te laat bezorgd ivm crematie had ik ze nodig... maar ze wilden na contact ons ook niet tegemoet komen, omdat het niet op tijd was geleverd...gewoon slecht, ik zal nooit meer hier bestellen.

Weet niet

Als je op website zet levering binn 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld, voor mij was het te laat bezorgd ivm overlijden had ik ze nodig...... Als je op website zet levering binn 1 a 2 werkdagen, hou je dan eraan! Stuur het dan dezelfde dag op, als in de ochtend is besteld, voor mij was het te laat bezorgd ivm overlijden had ik ze nodig... maar ze wilden na contact ook niet ons tegemoet komen... gewoon slecht, ik zal nooit meer hier bestellen.

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Wij hebben ons netjes aan onze afspraak gehouden. Het pakket is uiteindelijk 1 dag te laat bezorgd. Wij zijn afhankelijk van externe vervoerders, normaal gesproken had het pakket op tijd aan moeten komen. Helaas heeft uw pakketje door drukte bij onze externe vervoerder vertraging opgelopen. We hebben nog contact opgenomen met hen om uw pakket te traceren en het proces te versnellen, helaas konden wij hier geen invloed op uitoefenen.
Daarnaast is er een tegemoetkoming aangeboden waar u niet op ingegaan ben.
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad, we hebben echter zo veel mogelijk gedaan om het probleem op te lossen.
FloraStore

AVfemme

We zijn zeer tevreden vanaf bestelling tot levering van de planten.

Planten zeer goed verpakt - we zijn uiterst tevreden.

Helemaal geen opmerking.

Chantal

Florastore is een goed en betrouwbaar bedrijf!
Alles is duidelijk en je producten worden snel en veilig bezorgd

Snel, veilig en goed verpakt

Geen verbeteringen alles is dik in orde

A.K.

SUPER !!! Tolle Pflanzen..richtig gut verpackt. TOP.

Lavaret Grégory

Très belle expérience plante de qualité très bien emballée dans un grand respect de la plante.

Chéri Lavaret Grégory,
Merci pour votre commentaire. C'est bon à entendre. Nous espérons que vous profiterez longtemps de vos plantes !
Cordialement,
Florastore

M. Lodewijks

Orchidee weer in perfecte staat ontvangen, precies in overeenstemming met de afbeelding in de webshop.

Verpakking en transport van de bloemen. Afbeelding komt precies overeen met de geleverde bloemen.

Zoeken op site kan iets beter.

Bosch, Monika

Super kräftige pflanzen. Schneller Versand. Pflanzen waren super sicher verpackt. Kann ich nur weiter empfehlen . Ich kaufe da jederzeit gern wieder ein.

Nicholas

Je n’ai pas reçu le plante

Chéri Nicholas,
Chéri Nicholas,
Merci pour votre commentaire. Nous avons été en contact au sujet de votre paquet. Nous vous proposons également une solution à ce problème. Nous n'avons pas encore reçu de réponse à notre dernier courriel. Nous attendons votre réponse et espérons pouvoir améliorer votre expérience.
Cordialement,
Florastore