garcia

Je suis depuis peu cliente et satisfaite

B.

Perfekte Abwicklung, toller Service, schöne Pflanzen, jederzeit gerne wieder, vielen Dank !

Seyma Kalkan

Gemakkelijk besteld, geleverd binnen beloofde termijn, maar op mijn bonsai boom waren er luizen (zwarte kleine beestjes die er moeilijk af te halen zijn). Feedback van de kwekerij was dat er niets... Gemakkelijk besteld, geleverd binnen beloofde termijn, maar op mijn bonsai boom waren er luizen (zwarte kleine beestjes die er moeilijk af te halen zijn). Feedback van de kwekerij was dat er niets aan te doen viel als er geen rupsen zijn. Dat hadden zij moeten controleren voor het te verzenden. Die luizen zijn met te veel, dus de kwekerij heeft gewoon een zieke boom gestuurd.

Geleverd binnen beloofde termijn

Duidelijke foto's gestuurd dat het om een boom gaat met insecten, kwekerij heeft er zich heel gemakkelijk van af gemaakt

Reactie FloraStore.com:

Beste Seyma,
Beste Seyma,
Bedankt voor uw review. We hebben onlangs contact met u gehad over deze kwestie. In deze gevallen vragen wij dit altijd na bij onze betreffende expert. Hij gaf aan dat het hierbij niet om luizen gaat. We verwachten dat u lang plezier zal hebben van uw plant.
Florastore

Wim

Uitstekend materiaal en communicatie

Producten en communicatie

Beter voorraadbeheer/besteld product was niet leverbaar en wordt terugbetaald.

Brochu

Engagement tenu

Lukasz

Sehr gute Qualität

Pontarlier

Très belle plante rien a dire

CHRISTE

Plantes grasses très belles et très originales

delattre

.C'était ma deuxième commande et j'attends avec impatience d'autres choix pour en re commander. Le plantes sont vraiment très belles.