Peter S.

Veel keus, maar levering met GSL kan lang duren. Mijn planten werden verdeeld over 3 dozen, dat schijnt goedkoper te zijn.

Maar de eerste twee dozen werden een dag later geleverd dan...

Maar de eerste twee dozen werden een dag later geleverd dan gepland en de laatste doos 3 dagen daarna.

De planten in deze laatste doos hebben minimaal 6 dagen geen daglicht en water gezien...
Dus wel vers van de kweker, maar transport kan soms een drama zijn.
Hoe de planten gaan "aanslaan" weet ik nog niet.

De reactie die je krijgt is "dat het een vervelende situatie is".
Op mijn vragen en tips in een tweede mail, is men niet meer inhoudelijk op in gegaan.
Ze hadden gezien dat de laatste doos geleverd was en "veel succes er verder mee".

Had ook nog andere planten besteld bij TuinplantenWinkel.nl en dat ging een stuk vlotter. Prachtige planten en snel bezorgd met eigen bezorgdienst...! Top.

Veel keus en mooie website

Zie mijn opmerkingen bij "ervaring met dit bedrijf".
Ook bij hun al bekend vanuit mijn tweede mail, maar geen reactie.

Carol kovalchik

Have not recieved order

Reactie FloraStore.com:

Dear Carol,
Thank you for your review.
Your order was never shipped because you entered an incorrect address.
You placed your order on 23 July and on 25 July we sent you a message...
Dear Carol,
Thank you for your review.
Your order was never shipped because you entered an incorrect address.
You placed your order on 23 July and on 25 July we sent you a message asking you to provide us with a correct address. Your late reply indicated that you wanted to place an order in the U.S.
We do not deliver plants to the U.S. and we have explained this to you as well. The refund was also initiated immediately after your reaction.
We are sorry that this has caused you to have a bad experience with our company, but we have done our best.
Kind regards,

Zeer goed verpakt

GRAVEY

Colis recu assez rapidement

marianneke Lambrechts Beurskens

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf

Is goed me te communiceren, wel moet ik afwachten of de boompjes aanslaan, maar daar ga ik vanuit.
Mooi verzorgd ingepakt.

Misschien de site aanpassen, bv. bij de ginkgoboompjes de mogelijkheid krijgen om in plaats van een je ook aan kunt klikken voor meerdere boompjes. zodat twee artikelen tegelijkertijd gemakkelijker... Misschien de site aanpassen, bv. bij de ginkgoboompjes de mogelijkheid krijgen om in plaats van een je ook aan kunt klikken voor meerdere boompjes. zodat twee artikelen tegelijkertijd gemakkelijker te bestellen zijn.
Bij andere online zaken heb je de mogelijkheid om in de winkelwagen eventueel twee van hetzelfde artikel aanklikken.
Hier gaat het alleen via de weg van wenskaarten.

Seguin

Déçue pour cette fois

Sondore Alise

Je suis très reconnaissante 🤩🥰🥰

Kerl & Cie GmbH

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung, sehr gute Qualität der Pflanzen und vorallem waren sie extrem gut schützend verpackt.

Demeyere

Prachtige orchideeën, vlugge levering en uitstekend verpakt ++++

Kwaliteit en levering

Alles was ok !!