Floer

9.8/10

Familie van Eijnsbergen

Slechte voorlichting en service. Slechts 4 verschillende planken die ook nog gespiegeld voorkomen, maar in de praktijk zelfs minder variatie dan dat.

Mooie designs en goede uitstraling van de vloer. Op het eerste gezicht een leuk bedrijf.

Omdat voor ons sterk herhalende patronen een no-go zijn hebben we daar vooraf bij Floer nadrukkelijk naar gevraagd. We zijn er speciaal voor naar de showroom in Groningen gereden. Nadat ons... Omdat voor ons sterk herhalende patronen een no-go zijn hebben we daar vooraf bij Floer nadrukkelijk naar gevraagd. We zijn er speciaal voor naar de showroom in Groningen gereden. Nadat ons verzekerd was dat dit geen probleem zou zijn en dat er voldoende variatie was hebben we de comfy click vloer besteld bij Multi vloer in Doetinchem. De vloer werd later geleverd dan eerst aangegeven waardoor we opnieuw afspraken moesten maken met de mensen die hem zouden leggen. Toen we halverwege waren ontdekten we dat we slechts 4 verschillende planken hadden en 1 daarvan een paar keer gespiegeld. We hebben direct contact opgenomen maar Floer gaf niet thuis. De enige tegemoetkoming die zij wilden doen was 1 gratis pak bij de nalevering die nodig was om de vloer af te maken. We hadden helaas geen andere keus dan de vloer af te maken i.v.m. de komende verhuizing en vervolgstappen die daarvoor gepland stonden. De vloer is dus niet wat ons is voorgespiegeld (Er blijken maar 4 verschillende planken te zijn die elk nog een keer gespiegeld voorkomt, wat bij een vloer met flinke noesten erg opvalt; in de praktijk hadden we dus nog minder variatie). De nalevering liet vervolgens lang op zich wachten omdat hij tijdelijk niet leverbaar was. Al met al gaf dit veel stress en vertraging. We hebben nu een vloer die er op het eerste gezicht mooi uitziet maar waarbij de herhalende patronen heel vervelend zijn en nep overkomen. Floer ontkent dat zij slechts hebben aangegeven dat herhaling geen probleem zou zijn. Ze hadden toen moeten aangeven wat de feiten waren. Ze stellen zich op het standpunt dat we halverwege hadden moeten stoppen en de vloer hadden moeten retourneren. Alleen dan hadden ze iets willen oplossen. Dat zeggen ze nu achteraf en niet toen we halverwege waren en de klacht voorlegden. Helaas was dat op dat moment ook geen optie. We zouden het billijk vinden dat ze een redelijke financiële compensatie zouden geven omdat we nu een vloer hebben die niet voldoet aan verwachtingen die door hen geschapen zijn.

Reactie Floer:

Vervelend om te horen van uw slechte ervaring met Floer. Helaas heeft deze collectie (inmiddels vervangen voor een nieuwe collectie) inderdaad bestaan uit 4 unieke planken met 4 gespiegelde planken.... Vervelend om te horen van uw slechte ervaring met Floer. Helaas heeft deze collectie (inmiddels vervangen voor een nieuwe collectie) inderdaad bestaan uit 4 unieke planken met 4 gespiegelde planken. In theorie 8 unieke planken, in de praktijk snappen we dat dit niet zo overkomt. Gezien de collectie ondertijd is gewijzigd was het naleveren van meer pakken inderdaad lastig. Dit is echter toch gelukt en daarbij hebben we als service een gedeelte gratis geleverd. U heeft er inderdaad voor gekozen de vloer te verwerken in plaats van te retourneren. Achteraf financiële compensaties aanbieden op kwalitatief correcte producten is helaas niet mogelijk voor ons. Wanneer u het artikel niet mooi genoeg vindt kan deze altijd worden geretourneerd bij de betreffende wederverkoper.

Prettig geholpen, uitstekende legservice

korte levertijd, vriendelijke mensen, mooie designs en veel keus

Angelique

Landhuis laminaat

Henri en Yvon

Wij hebben hier een eikenhouten Reuze visgraatvloer gekocht. Zeer goed geholpen meermaals via telefoon en email. En aantrekkelijke prijzen voor een prachtige vloer in onze woonkamer.

service
prijs

weet ik zo niet

Leendert

Comlux vinyl vloer, zelf gelegd.

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

MEer foto's maken bij jullie klanten!

Erg vakkundig en vriendelijk

Vakbekwaamheid/productkennis

Hennie

Uniek sloophout laminaat gekocht die precies aansluit bij de vintage look van mijn huis!

Hoge kwaliteit vloeren
Unieke designs

Naams bekendheid nog niet zo hoog

Alena

Kon nergens zo'n brede laminaat vloer vinden. Heel mooi geworden :)

Via via bij dit bedrijf terecht gekomen, twijfelde eerst om het weer zelf te leggen en te kopen bij de bouwmarkt. Maar wat een service en eindresultaat! Heel tevreden!

- Zeer vriendelijk behandeld door de medewerker/eigenaar.
- Prachtig eindresultaat (visgraatvloer)
- Levering verliep ook helemaal goed

Misschien is het een idee om foto's van het eindresultaat van klanten te laten zien op de website of nog wat meer voorbeeld foto's van de vloer in een inrichting. Dan heb je nog een iets beter beeld... Misschien is het een idee om foto's van het eindresultaat van klanten te laten zien op de website of nog wat meer voorbeeld foto's van de vloer in een inrichting. Dan heb je nog een iets beter beeld van hoe het eruit komt te zien.

M.J. Groenewold

Verouderde visgraat vloer besteld. Vloer is snel geleverd en tevens gelegd. Ik geniet nog elke dag van deze prachtige vloer!

Vooral de snelle levertijd en de kwaliteit van de geleverde vloer kunnen mij zeer bekoren. Ook is de informatie op de website zeer betrouwbaar en geeft het een duidelijk beeld van de vloeren die... Vooral de snelle levertijd en de kwaliteit van de geleverde vloer kunnen mij zeer bekoren. Ook is de informatie op de website zeer betrouwbaar en geeft het een duidelijk beeld van de vloeren die gekozen kunnen worden.