8.5/10

anonymous

Snel en efficient is mijn bestelling afgehandeld

palestra, wellness en fitness centrum

Overzichtelijke site

bezorging was niet zoals beloofd. Waardoor ik moest improviseren op een moment dat mij datslecht uitkwam

Ed Post / InkWorx

Prima service en gewoon to the point. Geen gedoe, heldere communicatie

Misschien iets betere communicatie met de vervoerder

Bulthaup Nederland BV

Prima.
Gemakkelijk te bestellen en snelle levering (de volgende dag al)

nvt

scc de Helftheuvel

Overzichtelijke website waar je snel en goedkoop je bestelling kunt doen.
snelle service

zo door gaan

Snelle vriendelijke service! De extra mail over tekenen bij ontvangst en daarbij letten op schade vond ik heel attent.

De site zou iets aantrekkelijker kunnen maar dat is persoonlijk. Service is t belangrijkst en die was uitstekend

Keurig product ontvangen, ik moest er echter wel drie keer achteraan bellen. Na de bestelling ontving ik een bevestiging via email en daarna bleef het stil. Na een aantal dagen heb ik zelf gebeld en...

Geef updates na de bestelling over de bestelstatus. Communiceer actief met je klant.

Reactie Flipovershop.nl:

Klant heeft helemaal gelijk, helaas konden wij er niets aan veranderen.

Prijs - kwaliteit viel ons tegen. Had budget flip-over besteld voor €75,- maar het was dan ook écht budget.
Beetje wankel ding. Hij staat nu. Maar zou hem zeker niet weer bestellen. Papier...

Andere vervoerder gaan kiezen. Man was kort van stof en geïrriteerd dat ik pakket moest controleren n.a.l.v. Mail over controle verzending.
En tevens slechte T&T. Geen richtlijn qua tijd.

Reactie Flipovershop.nl:

Jammer dat de flipover niet aan de verwachting voldoet. Het gekozen type is een driepoot en daarvan is de stabiliteit altijd minder dan de mobiele varianten.

De vervoerder gaan wij aanspreken op het gedrag. WIj weten echter dat de vervoerders erg veel stops hebben en oponthoud aan de deur vinden ze dan vervelend, maar dat mag geen reden zijn om onvriendelijk te zijn.

World Seed Experience

Snelle reactie vanuit dit bedrijf na aanvankelijke pin problemen. Men belde zelf op met een oplossing Top. Prima materialen dus zeer tevreden

Goed, snel en precies zoals verwacht

De let op! bij schademail vindt ik dom, nu ga ik op zoek naar schade. Anders verwoorden en positieve brengen, nu lijkt het of jullie je tegen alles willen indekken.

Reactie Flipovershop.nl:

De mail met waarschuwingen is meermaals herzien, maar alleen deze wijze van schrijven heeft het gewenste effect.

Nu wordt er tenminste echt gekeken en wordt er daar waar nodig ook correct gehandeld. Dit voorkomt erg veel ruis op de lijn. Helaas zijn er soms mensen die het anders interpreteren en denken dat wij alles af proberen te schuiven, maar wij waarschuwen echt alleen maar om problemen met langlopende procedures en veel input zoals foto's etc te vermijden.

Jammer dat u de mail zo interpreteerd, maar het heeft wel het gewenste effect gehad... het pakket is goed gecontroleerd.

DIt werkt dan ook nog eens twee kanten op. Een chauffeur die geconfronteerd wordt met klanten die de zendingen echt goed bekijken past wel op met de zendingen voortaan.