Kwaliteit artikelen
Prijs

Sammy

Het artikel die ik had besteld was toch niet in voorraad en werd hier de volgende dag gelijk over gebeld.

Pluspunten van Flingstore.nl

Ze hebben die zelfde dag het geld gelijk terug gestort omdat de levertijd heel lang was.

Hoe kan ik een beoordeling geven terwijl ik de bestelling nog niet eens heb gekregen ?

Flingstore belooft bezorging op de eerstvolgende werkdag als je voor 17.00u bestelt. ik heb een dag langer moeten wachten.

Pluspunten van Flingstore.nl

ze verkopen Egogreen e-liquid.

belofte m.b.t. bezorgtermijn nakomen!
lagere verzendkosten: ik betaalde nu bijna €3 voor 6 kleine flesjes e-liquid.

Coby

Super snelle levering

Pluspunten van Flingstore.nl

Heb ook al eens een gratis proef sample gehad krijg je bij andere nooit

Geen zo doorgaan

Slecht het is nu 23 Mei pakketje nogniet ontvangen

Pluspunten van Flingstore.nl

Kan op dit moment geen pluspunt ontdekken alleen maar minpunten

de afgesproken levertijd nakomen

Ingrid

Dik ok👍👍, supersnelle levering,

Pluspunten van Flingstore.nl

Zeer vriendelijke mensen, heb je een vraag dan sturen zij zeer snel een antwoord, als je telefonisch contact opneemt zijn ze ook heel behulpzaam.

Ik zou het niet weten!!

Hans

Uitstekende ervaring. Een keer was een besteld artikel slechts gedeeltelijk leverbaar, direct een telefoontje met een alternatief.

Pluspunten van Flingstore.nl

Altijd de volgende werkdag bezorgd.

Nog maar een keer iets besteld, dus nog weinig ervaring.
Nog maar een keer iets besteld, dus nog weinig ervaring.
Ik gebruik de white cloud esigaret regelmatig , maar een batterij laad niet meer op en de tweede batterij ben ik verloren, vandaar dat ik op internet zocht op white cloud en gelukkig bij jullie uit kwam.
Ik vond de site wel erg onduidelijk , zo dacht ik bij 2x batterij dat ik er dan 2 zou krijgen en bij 3x drie, 3x batterij was voordeliger dus heb ik die besteld, was een onaangename verrassing dat er maar 1 batterij kwam
Het vervelende is nu dat er geen info te vinden is wat het verschil nu is, gaat hij 3x zolang mee?
En waar kan ik aan zien dat hij leeg is?
Deze licht aan de voorkant niet rood op, niet zo fijn als wat ik eerder had!

Zie boven, snelle levering

Graag meer info op de site, zodat je weet wat je koopt, en een gebruiksaanwijzing zou ook fijn zijn.

Super goede service

Prima service

Super snelle levering, er zijn bijna geen winkels die deze vloeistoffen verkopen dus ik zal er zeker meer gebruik van maken in de toekomst.
Dank jullie wel?