Kwaliteit artikelen

Zeer goed

Goed en snel

Alles is goed

Leo

Ik ervaar Flingstore als een betrouwbare leverancier. Bestellen gaat makkelijk, levering altijd betrouwbaar met volgsysteem. Ideaal!!!

Pluspunten van Flingstore.nl

Het kunnen volgen van je bestelling.

Geen. Erg makkelijke webwinkel

Snelle correcte aflevering.

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Account aan kunnen maken zodat je via de inlog snel kan bestellen.

Beja schepers

Mooie website en overzichtelijk

Pluspunten van Flingstore.nl

Gelijk mail en reactie ..binnen het uur

jah delau

Goede service en snelle levering

Super merk

Makkelijk

Nvt

Prima product maar Post.nl deed erg lang over de verzending. Zaterdag besteld, pas donderdag in de bus. Maar dat lag denk ik niet aan Flingstore.

Eva

Flingstore heeft de allerfijnste wegwerp e-sigaretten met (en zonder) nicotine die ik ooit geprobeerd heb. Met name Bora Bora en Mango zijn smaken waar ik heel erg gelukkig van word. Mocht er... Flingstore heeft de allerfijnste wegwerp e-sigaretten met (en zonder) nicotine die ik ooit geprobeerd heb. Met name Bora Bora en Mango zijn smaken waar ik heel erg gelukkig van word. Mocht er onverhoopt iets niet op voorraad zijn (maar dat ga je waarschijnlijk niet meemaken): Flingstore stelt je direct op de hoogte en komt met een gedegen oplossing. En die vind je vaak de volgende dag al op je deurmat! kortom: snelle levering, goede producten en fijne klantenservice. Hier kunnen een hoop andere webshops nog een puntje aan zuigen.

Pluspunten van Flingstore.nl

Vriendelijke klantenservice, snel reageren, diverse en bovenal fijne producten & gebruiksvriendelijke website.

Ik zoek zelf altijd naar een optie met gratis verzendkosten (hoewel gratis uiteraard niet bestaat) of vanaf zoveel euro gratis verzending, misschien werkt het psychologisch: Maar ik betaal liever... Ik zoek zelf altijd naar een optie met gratis verzendkosten (hoewel gratis uiteraard niet bestaat) of vanaf zoveel euro gratis verzending, misschien werkt het psychologisch: Maar ik betaal liever een e-sigaret van 10 euro met nul verzendkosten, dan een van 4 euro met 5 euro verzendkosten.

Goede snelle levering

Pluspunten van Flingstore.nl

Makkelijk te bestellen goed overzicht en alles snel binnen

Leo

Een superfijne webshop. Makkelijk bestellen, betalen en levering. Zeer betrouwbaar.

Betrouwbaar en snel

Geen. Top webshop