Kwaliteit artikelen
Prijs

Prima product maar Post.nl deed erg lang over de verzending. Zaterdag besteld, pas donderdag in de bus. Maar dat lag denk ik niet aan Flingstore.

Eva

Flingstore heeft de allerfijnste wegwerp e-sigaretten met (en zonder) nicotine die ik ooit geprobeerd heb. Met name Bora Bora en Mango zijn smaken waar ik heel erg gelukkig van word. Mocht er... Flingstore heeft de allerfijnste wegwerp e-sigaretten met (en zonder) nicotine die ik ooit geprobeerd heb. Met name Bora Bora en Mango zijn smaken waar ik heel erg gelukkig van word. Mocht er onverhoopt iets niet op voorraad zijn (maar dat ga je waarschijnlijk niet meemaken): Flingstore stelt je direct op de hoogte en komt met een gedegen oplossing. En die vind je vaak de volgende dag al op je deurmat! kortom: snelle levering, goede producten en fijne klantenservice. Hier kunnen een hoop andere webshops nog een puntje aan zuigen.

Pluspunten van Flingstore.nl

Vriendelijke klantenservice, snel reageren, diverse en bovenal fijne producten & gebruiksvriendelijke website.

Ik zoek zelf altijd naar een optie met gratis verzendkosten (hoewel gratis uiteraard niet bestaat) of vanaf zoveel euro gratis verzending, misschien werkt het psychologisch: Maar ik betaal liever... Ik zoek zelf altijd naar een optie met gratis verzendkosten (hoewel gratis uiteraard niet bestaat) of vanaf zoveel euro gratis verzending, misschien werkt het psychologisch: Maar ik betaal liever een e-sigaret van 10 euro met nul verzendkosten, dan een van 4 euro met 5 euro verzendkosten.

Goede snelle levering

Pluspunten van Flingstore.nl

Makkelijk te bestellen goed overzicht en alles snel binnen

Leo

Een superfijne webshop. Makkelijk bestellen, betalen en levering. Zeer betrouwbaar.

Betrouwbaar en snel

Geen. Top webshop

Primaaaaa!!

Pluspunten van Flingstore.nl

Wat ik erg prettig vond is dat ik even gebeld werd toen een bepaald product even niet voorradig was. Op die manier konden we snel schakelen en er een ander product voor in de plaats zetten

Houd het productaanbod groot! Steeds meer mensen gaan over op elektronisch roken tenslotte!

Marianne

Heel goed makkelijk

Nee hoor de levering is super snel en de website erg duidelijk

Trudy Ruijter de

Tot nu toe, super! Geweldige mevrouw die mij telefonisch hielp bij mijn bestelling en zelfs alert was toen ik een verkeerde bestelling plaatste en mij daarop attendeerde. Weet helaas haar naam niet,... Tot nu toe, super! Geweldige mevrouw die mij telefonisch hielp bij mijn bestelling en zelfs alert was toen ik een verkeerde bestelling plaatste en mij daarop attendeerde. Weet helaas haar naam niet, maar top!!!! Helaas merkte ik vandaag dat ik mijn sigaret niet meer kan opladen, oplader kapot? Ga maandag maar even bellen.

Zie bovenstaand.

Tot nu toe niet.

Sven

Duidelijke website en een snelle levering

L. Suijkerbuijk

Duidelijke website en snelle levering. Producten zijn goed verpakt.

Beja schepers

Uitstekend snelle levering

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle levering en goede service