Kwaliteit artikelen
Prijs

Heb nu alles geprobeerd om na 50 jaar (en diverse ernstige rookgerelateerde ziektes) van het roken af te komen.
Nu 30 dagen gelukt, met hulp van Champix en anti-rookbegeleiding. In heeeel...
Nu 30 dagen gelukt, met hulp van Champix en anti-rookbegeleiding. In heeeel bijzondere gevallen pak ik de fling, nicovrij.

Snelle service ! Een echte aanrader.

Snelle service;
Goede klantenservice ;

Ruud

Het bedrijf en de dienstverlening zijn top! Jammer dat de vervoerder af en toe roet in het eten gooit door dagen later pas uit te leveren. Ik krijg gelukkig direct een track and trace link... Het bedrijf en de dienstverlening zijn top! Jammer dat de vervoerder af en toe roet in het eten gooit door dagen later pas uit te leveren. Ik krijg gelukkig direct een track and trace link doorgestuurd van jullie zodat ik weet dat het niet aan jullie ligt!

Pluspunten van Flingstore.nl

duidelijke site en goeie klachtenafhandeling

misschien leveren binnen 24 u uit jullie aanprijzing schrappen. Lag weliswaar aan de vervoerder maar tot 2 keer toe 3 dagen of langer moeten wachten, vd 3 geplaatste bestellingen 2 dagen later pas... misschien leveren binnen 24 u uit jullie aanprijzing schrappen. Lag weliswaar aan de vervoerder maar tot 2 keer toe 3 dagen of langer moeten wachten, vd 3 geplaatste bestellingen 2 dagen later pas binnen.

Carin de Keijzer

Perfect en snelle levering

Pluspunten van Flingstore.nl

Duidelijke site en vooral accuraat en snel

nee

Jacqueline De wolf

Zeer goed

Goed en snel

Alles is goed

Leo

Ik ervaar Flingstore als een betrouwbare leverancier. Bestellen gaat makkelijk, levering altijd betrouwbaar met volgsysteem. Ideaal!!!

Pluspunten van Flingstore.nl

Het kunnen volgen van je bestelling.

Geen. Erg makkelijke webwinkel

Snelle correcte aflevering.

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Account aan kunnen maken zodat je via de inlog snel kan bestellen.

Beja schepers

Mooie website en overzichtelijk

Pluspunten van Flingstore.nl

Gelijk mail en reactie ..binnen het uur

jah delau

Goede service en snelle levering

Super merk

Makkelijk