Kwaliteit artikelen
Prijs

M.A. van Kinderen

Bij Flingstore zijn de bestellingen altijd compleet en wordt het op tijd bezorgd. Ook de klantenservice is goed een defecte batterij is netjes en snel vervangen.

Klantenservice

r

Goede website

snelle levering

reinier van haeften

`omdat ik door mijn vloeistof heen was bij ringstore besteld die maken reclame "Waarom Flingstore? | Levering binnen 24 uur | White Cloud & Ego Green" zelfs in de enquete staat het nadat ik ruim... `omdat ik door mijn vloeistof heen was bij ringstore besteld die maken reclame "Waarom Flingstore? | Levering binnen 24 uur | White Cloud & Ego Green" zelfs in de enquete staat het nadat ik ruim voor 17:00 besteld had zag ik de volgende dag dat het nog niet verstuurt was en ook postaal vertraagde het nog met 2 dagen uiteindelijk 5 dagen moeten wachten.

makkelijke site bereikbaarheid

jammer dat ze hun belofte niet nakomen en het dan op postnl schuiven terwijl ze zelf de verzending een dag laten liggen

AE

Zeer goede service en snel geleverd.

Betrouwbaar.

Alle dagen laten bezorgen

Lyan Vos

Uitstekend.

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle levering zoals belooft. En zoals belooft 1 product gratis gekregen.

Blijf zo werken.

Harold Jansen

Ik woon in Budel - Schoot en had via mijn vorige leverancier die zijn winkel gaat sluiten, jullie website ontvangen.
Hij zei erbij, als je daar besteld en mijn naam erbij zet krijg je een...
Hij zei erbij, als je daar besteld en mijn naam erbij zet krijg je een aanvulling gratis (en dat is mooi meegenomen in deze tijd).
Dus 3 navulflesjes besteld maar deze zouden de volgende dag pas geleverd worden.
Maar mijn voorraad was op en andere dampers weten wel wat ik bedoel en dan is het erg als je niks meer te dampen hebt.
Dus ik naar de tabakzaak Cuba in Budel om te vragen of ze navulflejes verkopen en warempel ze hadden zelfs het merk wat ik gebruik.
Dus ik vraag aan de verkoopster, heeft u nog Menthol o% ?
Ja zei ze: 'Ik heb er nog maar 1"
Dat komt goed uit zei ik want morgen krijg ik er 3 binnen.
Toen zei ze je kan ze ook via onze webshop bestellen en dat was toevallig de webshop waat ik die 3 besteld had.

Pluspunten van Flingstore.nl

Ik kreeg van de verkoopster 1 navulflejes gratis en de 3 die al in een enveloppe zaten kreeg ik mee en de verzendkosten kreeg ik terug.
Kortom een fantastische service en ik weet voortaan waar...
Kortom een fantastische service en ik weet voortaan waar ik mijn navulflejes moet halen.

Ga zo door

Nvt

Makkelijk

Nvt

ludwig van waes

Zeer goede ervaring mee al jaren

Pluspunten van Flingstore.nl

alles doen ze wat ze beloven

zo blijven doorgaan

ML van Wageningen

Ik heb hele goede ervaringen met Flingstore. S’middags besteld volgende dag in huis. Duidelijke site en lage verzendkosten.

Snelle levering.