Kwaliteit artikelen
Prijs

Harold Jansen

Ik woon in Budel - Schoot en had via mijn vorige leverancier die zijn winkel gaat sluiten, jullie website ontvangen.
Hij zei erbij, als je daar besteld en mijn naam erbij zet krijg je een...
Hij zei erbij, als je daar besteld en mijn naam erbij zet krijg je een aanvulling gratis (en dat is mooi meegenomen in deze tijd).
Dus 3 navulflesjes besteld maar deze zouden de volgende dag pas geleverd worden.
Maar mijn voorraad was op en andere dampers weten wel wat ik bedoel en dan is het erg als je niks meer te dampen hebt.
Dus ik naar de tabakzaak Cuba in Budel om te vragen of ze navulflejes verkopen en warempel ze hadden zelfs het merk wat ik gebruik.
Dus ik vraag aan de verkoopster, heeft u nog Menthol o% ?
Ja zei ze: 'Ik heb er nog maar 1"
Dat komt goed uit zei ik want morgen krijg ik er 3 binnen.
Toen zei ze je kan ze ook via onze webshop bestellen en dat was toevallig de webshop waat ik die 3 besteld had.

Pluspunten van Flingstore.nl

Ik kreeg van de verkoopster 1 navulflejes gratis en de 3 die al in een enveloppe zaten kreeg ik mee en de verzendkosten kreeg ik terug.
Kortom een fantastische service en ik weet voortaan waar...
Kortom een fantastische service en ik weet voortaan waar ik mijn navulflejes moet halen.

Ga zo door

Nvt

Makkelijk

Nvt

ludwig van waes

Zeer goede ervaring mee al jaren

Pluspunten van Flingstore.nl

alles doen ze wat ze beloven

zo blijven doorgaan

ML van Wageningen

Ik heb hele goede ervaringen met Flingstore. S’middags besteld volgende dag in huis. Duidelijke site en lage verzendkosten.

Snelle levering.

Coby

Goede website

M.peragon

Super goed en klantvriendelijk. Ik had per ongeluk de verkeerde smaak besteld. Mocht ze zonder pardon terug sturen en kreeg vervolgens de goede in zeer korte tijd thuis gestuurd.

Pluspunten van Flingstore.nl

Zie hierboven. Verder is de prijs super voordelig

Geen verbeterpunten nodig ik ben tevreden

H Remmelts

Ik bestel al een tijdje bij flingstore,ik heb gewoon het gevoel dat ze je kennen, ik werd zelfs gebeld omdat ik een verkeerde bestelling geplaatst had, wie doet dat nou ?? Ja flingstore !!

Pluspunten van Flingstore.nl

Het gevoel dat ze hun klanten ,,kennen’’

NVT

M.A. van Kinderen

Snelle verzending, kwaliteits producten

Prima klantenservice

Prijzen kunnen lager

Leo de Cort

Positief. Vlotte levering en heel erg behulpzaam bij het oplossen van problemen door PostNL. Top!!

Geen. Blijf zo doorgaan 😊

Verkeerde fling disposables geleverd! menthol 0% nocotine besteld, regular 0% ontvangen

snelle levering

foute levering (zie boven)