Kwaliteit artikelen

FIJNE GEMAKKELIJKE SITE ,EN SNELLE LEVERING

Beja schepers

Geweldige webwinkel

Snelle service ...overzichtelijke site
Snelle levering en ben erg tevreden over de liquids die ik bestel

Lex

Goede website en snelle levering.

Geurts

Duidelijke site, overzichtelijk.

Makkelijke set up

Op vrijdag besteld en pas op dinsdag binnen, van Budel naar Eindhoven is dat nogal lang. Snap dat er op zondag niet bezorgd wordt, maar 72 u is wel lang

Cees

Een kleine bestelling geplaats, om eerst wat ervaring op te doen met Flingstore.
Al et al zeer tevreden over levering, verpakking, noem maar op.

Lekker makkelijk bestellen, snel bezorgd en is er iets toch niet op voorraad wordt er contact met je opgenomen...super

Pluspunten van Flingstore.nl

Er was iets niet op voorraad achteraf, werd er naar mij gebeld dat deze smaak niet op voorraad was en besteld moest worden ....door het telefonische contact te horen gekregen dat mijn favoriete... Er was iets niet op voorraad achteraf, werd er naar mij gebeld dat deze smaak niet op voorraad was en besteld moest worden ....door het telefonische contact te horen gekregen dat mijn favoriete smaak in mijn gewenste sterkte besteld kon worden terwijl deze sterkte niet op de website stond ...helemaal geweldig....en ik blij.

Coby

Heel veel aanbod voor het gebruik van het roken van elektrische sigaretten.

Pluspunten van Flingstore.nl

Kreeg als vaste klant een extra flesje liquid mee gestuurd dat doen ze nergens dus super.

Geert

Zeer goed

Jacqueline De wolf

Ik vind het heel goed ik bestel 1 ×per maand nu was het niet goed gegaan maar die mevrouw heb alles uit gezocht waar het lag en alles is goed gekomen was super

Heel goed

Leo

Erg positief. Makkelijk bestellen en betalen. Betrouwbare levering.

Pluspunten van Flingstore.nl

Eenvoudig bestellen en betalen. Sinds kort ook het volgen van de bestelling. Top!!