Kwaliteit artikelen

nope

Geert

Zeer goed

Pluspunten van Flingstore.nl

Prima website en snelle levering

Beja schepers

Uitstekend
Snelle verzending en uitstekende service

Pluspunten van Flingstore.nl

Kreeg twee stuks verkeerde liquid in mn bestelling
Maar gemaild en werd gelijk oplossing gevonden en nieuwe geleverd
Wat een top service

l ws van waes

Mijn ervaring is goed voor de eerste keer besteld bij flingstore.nl en zoals ze beloven de andere dag in de postbus dus dit was niet mijn laatste bestelling bij flingstore.nl omdat ik zeer te vreden... Mijn ervaring is goed voor de eerste keer besteld bij flingstore.nl en zoals ze beloven de andere dag in de postbus dus dit was niet mijn laatste bestelling bij flingstore.nl omdat ik zeer te vreden ben

Arjan Beeftink

Ik heb 5 verpakkingen Egogreen USA Mix 6mg besteld; de -naar mijn mening- best smakende e-liquid. de bestelling werd binnen 2 dagen afgeleverd en paste inderdaad in de brievenbus -erg handig, er... Ik heb 5 verpakkingen Egogreen USA Mix 6mg besteld; de -naar mijn mening- best smakende e-liquid. de bestelling werd binnen 2 dagen afgeleverd en paste inderdaad in de brievenbus -erg handig, er hoeft dus niemand thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Pluspunten van Flingstore.nl

groot assortiment, veilig betalen, snelle levering

de prijs voor voornoemd artikel was dezelfde als die je in de winkel betaald; inclusief verzendkosten ben je dus duurder uit via Flingstore. deze keer toch via deze weg besteld, omdat de winkel die... de prijs voor voornoemd artikel was dezelfde als die je in de winkel betaald; inclusief verzendkosten ben je dus duurder uit via Flingstore. deze keer toch via deze weg besteld, omdat de winkel die dit artikel verkoopt te ver weg is.
tip: verlaag de prijzen, zodat via internet kopen goedkoper wordt.

Leo

Erg positief. Makkelijk bestellen, snelle levering. Erg tevreden.

Pluspunten van Flingstore.nl

Makkelijk bestellen en snelle levering

Supersnelle service!! Prima product!!

Superrsnel

Nee..

Wilma Borm

Natuurlijk eerst gekeken naar de reviews. En toen besteld.
De reviews kloppen. Snel en keurig werden de vloeistoffen bij mij thuis bezorgd.

Jeanine van melis

Super service

Pluspunten van Flingstore.nl

Contact als er iets niet is, of bij vragen

Nee, hele goede webshop al