Kwaliteit artikelen
Prijs

Marina van Kleef

Had hier nog nooit besteld. Het product sprak me aan.

Pluspunten van Flingstore.nl

Goede en snelle levering/service. Leverancier nam telefonisch contact op, i.v.m. niet te leveren product. Gaf me een tweede optie. Ging ik niet op in, maar kwam er later op terug na... Goede en snelle levering/service. Leverancier nam telefonisch contact op, i.v.m. niet te leveren product. Gaf me een tweede optie. Ging ik niet op in, maar kwam er later op terug na bevindingen/pluspunten van iemand die ik ken. Alsnog besteld. Teveel aan betaling retour ontvangen.
TOP geregeld dus!!

Bovenstaande zegt genoeg.
Ga zo door!! TOP en een hele dikke ??

HenkvanZoeren

Zeer slecht bereikbaar na aankoop van een nieuw apparaat, had een klacht en bleef bellen e mailen maar ho maar geen reactie, toch veel geld betaald

Kan niet slechte

Betere service graag

M.Franquinet

Altijd correct geweest!

Pluspunten van Flingstore.nl

snelle levering, als er soms geen voorraad is, contacteren ze jou meteen.

gene

jahdelau

Zeer goed

netjes bezorgd

meer dingen op de wep site zetten o.a onderdelen voor de j-Easy 9 smoker

Monique Peragon

Snel besteld en snel geleverd

Pluspunten van Flingstore.nl

Precies wat ik nodig heb

Prima zo

M.A. van Kinderen

Bij Flingstore zijn de bestellingen altijd compleet en wordt het op tijd bezorgd. Ook de klantenservice is goed een defecte batterij is netjes en snel vervangen.

Klantenservice

r

Goede website

snelle levering

reinier van haeften

`omdat ik door mijn vloeistof heen was bij ringstore besteld die maken reclame "Waarom Flingstore? | Levering binnen 24 uur | White Cloud & Ego Green" zelfs in de enquete staat het nadat ik ruim... `omdat ik door mijn vloeistof heen was bij ringstore besteld die maken reclame "Waarom Flingstore? | Levering binnen 24 uur | White Cloud & Ego Green" zelfs in de enquete staat het nadat ik ruim voor 17:00 besteld had zag ik de volgende dag dat het nog niet verstuurt was en ook postaal vertraagde het nog met 2 dagen uiteindelijk 5 dagen moeten wachten.

makkelijke site bereikbaarheid

jammer dat ze hun belofte niet nakomen en het dan op postnl schuiven terwijl ze zelf de verzending een dag laten liggen

AE

Zeer goede service en snel geleverd.

Betrouwbaar.

Geen.