Kwaliteit artikelen
Prijs

jah delau

Goede service en snelle levering

Super merk

Makkelijk

Nvt

Prima product maar Post.nl deed erg lang over de verzending. Zaterdag besteld, pas donderdag in de bus. Maar dat lag denk ik niet aan Flingstore.

Eva

Flingstore heeft de allerfijnste wegwerp e-sigaretten met (en zonder) nicotine die ik ooit geprobeerd heb. Met name Bora Bora en Mango zijn smaken waar ik heel erg gelukkig van word. Mocht er...

Pluspunten van Flingstore.nl

Vriendelijke klantenservice, snel reageren, diverse en bovenal fijne producten & gebruiksvriendelijke website.

Ik zoek zelf altijd naar een optie met gratis verzendkosten (hoewel gratis uiteraard niet bestaat) of vanaf zoveel euro gratis verzending, misschien werkt het psychologisch: Maar ik betaal liever een e-sigaret van 10 euro met nul verzendkosten, dan een van 4 euro met 5 euro verzendkosten.

Goede snelle levering

Pluspunten van Flingstore.nl

Makkelijk te bestellen goed overzicht en alles snel binnen

Leo

Een superfijne webshop. Makkelijk bestellen, betalen en levering. Zeer betrouwbaar.

Betrouwbaar en snel

Geen. Top webshop

Primaaaaa!!

Pluspunten van Flingstore.nl

Wat ik erg prettig vond is dat ik even gebeld werd toen een bepaald product even niet voorradig was. Op die manier konden we snel schakelen en er een ander product voor in de plaats zetten

Houd het productaanbod groot! Steeds meer mensen gaan over op elektronisch roken tenslotte!

Marianne

Heel goed makkelijk

Nee hoor de levering is super snel en de website erg duidelijk

Trudy Ruijter de

Tot nu toe, super! Geweldige mevrouw die mij telefonisch hielp bij mijn bestelling en zelfs alert was toen ik een verkeerde bestelling plaatste en mij daarop attendeerde. Weet helaas haar naam niet,...

Zie bovenstaand.

Tot nu toe niet.

Sven

Duidelijke website en een snelle levering