Kwaliteit artikelen
Prijs

Patricia verkuylen

Door de sluiting van ons sigaretten winkeltje zijn wij gaan bestellen via flingstore en wat een te gekke site!
Doordat de hele familie aan de e-sigaretten zit bestellen wij meerdere keren...
Doordat de hele familie aan de e-sigaretten zit bestellen wij meerdere keren maandelijks een hele grote hoeveel e liquids en altijd op voorraad en altijd snel geleverd!!

Pluspunten van Flingstore.nl

Super voorraad en altijd snel geleverd

0,0 verbeterpunten! Goede voorraad en altijd snel geleverd

AE

Erg tevreden

Snelle levering,
Vriendelijk personeel.

Janneke Vink

Mijn ervaring met Flingstore is uitsluitend positief

Pluspunten van Flingstore.nl

Betrouwbaar, makkelijk en snelle levering!

Heb ik echt niet

Jenny van den Berg

Had een bestelling geplaatst was zonder verzend kosten maar was iets vergeten de 2de bestelling was minder dus met verzend kosten werd gebeld en deze verzend kosten zouden in de verpakking mee terug... Had een bestelling geplaatst was zonder verzend kosten maar was iets vergeten de 2de bestelling was minder dus met verzend kosten werd gebeld en deze verzend kosten zouden in de verpakking mee terug gestuurd worden wat ook gebeurd is DAT IS PAS SERVICE

Pluspunten van Flingstore.nl

snelle levering en uitstekende service zie boven

Pauline

Fijn dat ik jullie na een tijdje weer kon vinden!

Pluspunten van Flingstore.nl

snel terug te vinden via google

Gera

Uitstekend

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle reactie op een vraag

Website overzichtelijk maken. Ik vind onduidelijk zoeken.

Coby van Anrooy

Groot assortiment

Harold

Goede winkel

snelle levering

Jahdelau

Zeer goed

9 pluspunten snelle levering

Meer electriese sigaretten op de sites

R

Ik heb prima ervaringen met Flingstore.nl,omdat ze snel reageren op vragen via de mail en snel de Fling electronische wegwerp sigaret kunnen leveren(voor 17u besteld is vaak de volgende dag per... Ik heb prima ervaringen met Flingstore.nl,omdat ze snel reageren op vragen via de mail en snel de Fling electronische wegwerp sigaret kunnen leveren(voor 17u besteld is vaak de volgende dag per brievenbuspost in huis). Dit is n.l.de laatste tijd in de (weinig) winkels die ze verkopen nogal een probleem. Ook ben ik ondanks dit merk al 7 maanden van de normale sigaretten af!

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle levering en snel antwoord op mails.

De Fling wegwerpsigaret in meerdere winkels verkopen en een iets scherpere online prijs t.o.v.winkels. Verder heb ik regelmatig een e-sigaret die het niet doet,graag zou ik daar dan een nieuwe voor... De Fling wegwerpsigaret in meerdere winkels verkopen en een iets scherpere online prijs t.o.v.winkels. Verder heb ik regelmatig een e-sigaret die het niet doet,graag zou ik daar dan een nieuwe voor ontvangen. Ook zou ik graag een nog lichtere variant willen zien van 8 mg,zodat het afbouwen van nicotine bereikt kan worden.