Kwaliteit artikelen
Prijs

Jahdelau

Zeer goed

9 pluspunten snelle levering

Meer electriese sigaretten op de sites

R

Ik heb prima ervaringen met Flingstore.nl,omdat ze snel reageren op vragen via de mail en snel de Fling electronische wegwerp sigaret kunnen leveren(voor 17u besteld is vaak de volgende dag per... Ik heb prima ervaringen met Flingstore.nl,omdat ze snel reageren op vragen via de mail en snel de Fling electronische wegwerp sigaret kunnen leveren(voor 17u besteld is vaak de volgende dag per brievenbuspost in huis). Dit is n.l.de laatste tijd in de (weinig) winkels die ze verkopen nogal een probleem. Ook ben ik ondanks dit merk al 7 maanden van de normale sigaretten af!

Pluspunten van Flingstore.nl

Snelle levering en snel antwoord op mails.

De Fling wegwerpsigaret in meerdere winkels verkopen en een iets scherpere online prijs t.o.v.winkels. Verder heb ik regelmatig een e-sigaret die het niet doet,graag zou ik daar dan een nieuwe voor... De Fling wegwerpsigaret in meerdere winkels verkopen en een iets scherpere online prijs t.o.v.winkels. Verder heb ik regelmatig een e-sigaret die het niet doet,graag zou ik daar dan een nieuwe voor ontvangen. Ook zou ik graag een nog lichtere variant willen zien van 8 mg,zodat het afbouwen van nicotine bereikt kan worden.

Linda van Harskamp

Eerste keer besteld en binnen 2 dagen geleverd .. super

Pluspunten van Flingstore.nl

Makkelijke site en makkelijk te bestellen

Lekker zo laten

Rob Geraedts

Positief en negatief

Snelle accurate levering

De kwaliteit van de geleverde Fling’s is slecht t.o.v. dezelfde Fling’s die ik normaal bij mijn favoriete sigarenwinkel haal. Normaal doe ik ongeveer 2 dagen met een Fling en met de door u geleverde... De kwaliteit van de geleverde Fling’s is slecht t.o.v. dezelfde Fling’s die ik normaal bij mijn favoriete sigarenwinkel haal. Normaal doe ik ongeveer 2 dagen met een Fling en met de door u geleverde Fling nog geen dag...:(

AE

Zeer goed

Cin

Fijne internet site

Pluspunten van Flingstore.nl

Vandaag besteld morgen in huis behalve in het weekend

Weekend ook bezorgen

ernst noldus

Laatste keer echt prima

Pluspunten van Flingstore.nl

ze verkopen ego green mentol

nee alles in orde

Marina van Kleef

Had hier nog nooit besteld. Het product sprak me aan.

Pluspunten van Flingstore.nl

Goede en snelle levering/service. Leverancier nam telefonisch contact op, i.v.m. niet te leveren product. Gaf me een tweede optie. Ging ik niet op in, maar kwam er later op terug na... Goede en snelle levering/service. Leverancier nam telefonisch contact op, i.v.m. niet te leveren product. Gaf me een tweede optie. Ging ik niet op in, maar kwam er later op terug na bevindingen/pluspunten van iemand die ik ken. Alsnog besteld. Teveel aan betaling retour ontvangen.
TOP geregeld dus!!

Bovenstaande zegt genoeg.
Ga zo door!! TOP en een hele dikke ??

HenkvanZoeren

Zeer slecht bereikbaar na aankoop van een nieuw apparaat, had een klacht en bleef bellen e mailen maar ho maar geen reactie, toch veel geld betaald

Kan niet slechte

Betere service graag

M.Franquinet

Altijd correct geweest!

Pluspunten van Flingstore.nl

snelle levering, als er soms geen voorraad is, contacteren ze jou meteen.

gene