c.v.d.g.

Communicatie is niet aanwezig, casus niet opgelost en lukraak brieven sturen. Nadat het abonnement zou zijn afgelopen (na enkele brieven) moest er verlengt worden tegen een exorbitant hoog bedrag.... Communicatie is niet aanwezig, casus niet opgelost en lukraak brieven sturen. Nadat het abonnement zou zijn afgelopen (na enkele brieven) moest er verlengt worden tegen een exorbitant hoog bedrag. Hier werd er niet gekeken naar de volledigheid van de casus. Hier heb ik duidelijk mijn mening op gegeven en zou er een "pakket op maat "voor gemaakt kunnen worden. Uiteindelijk heeft DAS veel geld gekost en niks opgeleverd. Mijn voertuig is meer dan 13 maanden weg geweest.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review met ons te delen. Hartelijk dank hiervoor. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over het contact met ons.

j.k.

Plezierig en deskundig

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen hiervan.

a.m.

Ik heb het contact met de heer Marc Ceelen als bijzonder prettig ervaren. Hij was duidelijk in zijn uitleg van mijn situatie en nam echt de tijd voor mij. Ook heel fijn dat mijn aanvraag zo snel is... Ik heb het contact met de heer Marc Ceelen als bijzonder prettig ervaren. Hij was duidelijk in zijn uitleg van mijn situatie en nam echt de tijd voor mij. Ook heel fijn dat mijn aanvraag zo snel is afgehandeld. Ik had twee weken de tijd om de overeenkomst van mijn werkgever te ondertekenen en ik had na het afronden van het dossier nog ruim tijd over.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor voor je mooie beoordeling. Super om te lezen dat je erg tevreden bent over mijn collega die je heeft geholpen, ik geef het compliment voor je door.
Joke

r.v.

Perfect;.
De behandelaar heeft eerst goed geluisterd en daarna een plan van aanpak gepresenteerd.
Perfect;.
Dit plan uitgevoerd waarbij elke stap is toegelicht zodat we precies wisten waar we stonden.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat een mooie woorden en score geef je ons. Fijn dat je zo tevreden bent over de behandelaar. Als ik dit mooie compliment door mag geven aan mijn collega dan ontvangen ik graag je... Goedemiddag, wat een mooie woorden en score geef je ons. Fijn dat je zo tevreden bent over de behandelaar. Als ik dit mooie compliment door mag geven aan mijn collega dan ontvangen ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”. Hartelijk dank voor het delen van je positieve review.

m.b.

In tegenstelling met de verwachtingen was het een top-ervaring. Op alle punten meer dan tevreden.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, dankjewel voor je practhtige beoordeling en je aanbeveling. Wat fijn dat jouw ervaring met onze dienstverlening je verwachtingen overtrof.
Antoinette

i.q.

Het was naar mijn mening goed, ik had alleen meer power verwacht bij de zitting.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van jouw feedback. Fijn dat je het verder als goed ervaren hebt.
Irene
Het Webcareteam van DAS.

m.b.

Heel prettig

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je mooie review.
Dat vinden wij ook prettig.😊

s.a.

:-(

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank je wel voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je nog contact wensen hierover dan kun je contact opnemen met onze klantenservice:... Goedemiddag, dank je wel voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je nog contact wensen hierover dan kun je contact opnemen met onze klantenservice: 020-6518888. Zij verbinden je dan door met de behandelaar.

m.k.

Super!

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank je wel voor je super beoordeling.
Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Volgende keer staan we weer voor je klaar.
Vriendelijke...
Goedemiddag, dank je wel voor je super beoordeling.
Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Volgende keer staan we weer voor je klaar.
Petra

l.f.

Gelukkig hele goede hulp gehad

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, goed om te vernemen dat je zo blij bent met onze hulp.
Bedankt voor het delen van je beoordeling en je topscore.