r.s.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, ik wil je bedanken voor de mooie score die je aan DAS geeft, fijn om te lezen dat je onze dienstverlening beoordeeld met een dikke 10.
Het...

m.v.m.

Fijne duidelijke gesprekken met de jurist. Ik voel me goed geholpen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat goed om te zien dat je zo goed geholpen bent. Als ik je complimenten mag delen met de juiste collega ontvang ik graag een mail via webcare@das.nl o.v.v. compliment.
Wij sturen...
Wij sturen het dan door naar de juiste persoon.
Bedankt voor je mooie beoordeling.

m.m.

Geen goede ervaring gehad. Ik had gehoopt op wat deskundige hulp en wijzheid. Ipv dat had ik een soort kroeg gesprek met mijn vriend. Uw collega heeft mijn documenten niet bekeken. Het was echt een... Geen goede ervaring gehad. Ik had gehoopt op wat deskundige hulp en wijzheid. Ipv dat had ik een soort kroeg gesprek met mijn vriend. Uw collega heeft mijn documenten niet bekeken. Het was echt een wardeloze ervaring.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van je review. Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Misschien een andere keer een ander product kiezen zoals: de beoordeling van je rechtspositie. Dan kunnen we de... Goedemiddag, bedankt voor het delen van je review. Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Misschien een andere keer een ander product kiezen zoals: de beoordeling van je rechtspositie. Dan kunnen we de stukken ook voor je beoordelen.
Dit zat niet bij het gevraagde product dat je nu had gekozen.

l.j.

Deskundig, flexibel, duidelijk. Alles goed samengevat in een mail.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor deze mooie woorden waarmee je onze dienstverlening omschrijft. En een tien, top!
Als je wilt dat wij je compliment doorgeven aan de behandelaar dan mag je jouw dossiernummer mailen naar webcare@das.nl o.v.v. “compliment”.

a.d.r.

Heel goed, snel en vakkundig geholpen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor deze topscore. Hier zijn we heel blij mee!
Fijn dat we je zo goed van dienst zijn geweest.

a.s.

Op zich heb ik geen gebruik gemaakt van de deskundigheid van DAS, ik heb zelf de stappen ondernomen die ik moest ondernemen. Eerlijk gezegd heb ik zelf een deel van mijn geld terugverwacht maar in... Op zich heb ik geen gebruik gemaakt van de deskundigheid van DAS, ik heb zelf de stappen ondernomen die ik moest ondernemen. Eerlijk gezegd heb ik zelf een deel van mijn geld terugverwacht maar in werkelijkheid kreeg ik zelfs een aanmanning voor een bedrag dat ik allang betaald had.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je reactie. We nemen je feedback ter harte. Uiteraard is het jammer dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van DAS. Bij ons kun je ervoor kiezen de... Goedemorgen, hartelijk bedankt voor je reactie. We nemen je feedback ter harte. Uiteraard is het jammer dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van DAS. Bij ons kun je ervoor kiezen de jurist te laten onderhandelen met de tegenpartij of dat zelf te doen met de jurist als adviseur en sparringpartner. In het laatste geval verlenen we rechtsbijstand op de achtergrond.
Vriendelijke groet,
Petra

c.h.

Ik heb het als prettig en ondersteunend ervaren

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dank je wel voor je mooie beoordeling met prachtige cijfers. Fijn dat we je goed van dienst hebben kunnen zijn.

g.o.

Ik ben snel en gooed geholpen een hele prettige ervaring.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor het plaatsen van je mooie beoordeling!
Vriendelijke groeten,...

c.v.z.

Het was zeer prettig samenwerken met mijn jurist van DAS

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, bedankt voor de hoge score die je aan DAS geeft. Wil je dat ik je mooie compliment doorgeef aan de collega die jou zo prettig geholpen heeft? Dat kan door een mail te sturen naar:... Goedemiddag, bedankt voor de hoge score die je aan DAS geeft. Wil je dat ik je mooie compliment doorgeef aan de collega die jou zo prettig geholpen heeft? Dat kan door een mail te sturen naar: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment” met het dossiernummer.

p.h.

Mijn ervaring met DAS is vanaf het begin tot het eind positief geweest. Mijn kwestie werd snel opgepakt en het contact was erg goed. DAS heeft een positieve bijdrage geleverd voor mijn zaak.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven. Hartelijk dank hiervoor! Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over je contact met ons.
Het...