m.v.l.

Heel fijn, I'll be back... ;-)

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hasta la vista 😉 en hartelijk dank voor het delen van deze mooie score.
Leo,

r.w.

Zeer tevreden, korte lijntjes, duidelijke taal, nakomen wat toegezegd is.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, heel hartelijk dank voor je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Leo,

b.u.

Uitstekend. Zeer goed advies gekregen. Tevreden over wijze van communiceren.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over de communicatie met de jurist en het advies dat je gekregen hebt.
Dankjewel voor je mooie woorden en de maximale score! Als je het...
Dankjewel voor je mooie woorden en de maximale score! Als je het leuk vindt dat wij je compliment doorgeven aan de behandelaar dan mag je jouw dossiernummer mailen naar webcare@das.nl o.v.v. “compliment”, dan zorgen wij dat het bij de betreffende collega terechtkomt.
Petra

b.o.

Really helpful and reassuring through the process, would definitely recommend.

Reactie DAS On Demand:

Good afternoon, thank you for your review and recommendation. We are glad that we helped en reassured you.
Best regards,
Bianca
DAS Webcareteam

a.g.

Philip was fantastisch! Zeer deskundig!

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je enthousiaste beoordeling en de vijf sterren. Top!

i.v.

Positief, meedenkend, hulpvaardig

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, super dat je onze dienstverlening als positief hebt ervaren en dat er met je meegedacht werd. Dank je wel voor het delen van deze prachtige cijfers. Dit waarderen we... Goedemiddag, super dat je onze dienstverlening als positief hebt ervaren en dat er met je meegedacht werd. Dank je wel voor het delen van deze prachtige cijfers. Dit waarderen we enorm.
Brenda

m.a.p.

Meedenkend & -levend, adviserend en persoonlijk

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat ontzettend fijn dat we je zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Het is heel prettig als er naar je geluisterd wordt.
Hartelijk dank dat je deze mooie review met ons...
Het is heel prettig als er naar je geluisterd wordt.
Hartelijk dank dat je deze mooie review met ons hebt willen delen met een prachtige score van een 10!
Brenda

i.v.

Deskundige jurist. Ik ben heel goed geholpen hiermee.
Ik was niet verzekerd maar toch a la carte prima geholpen.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor deze enthousiaste beoordeling en topscore. Hier zijn wij heel blij mee.

a.a.

Vlotte, nette en duidelijke afhandeling van de zaak.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat een mooie cijfers geef je ons. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service!
Dit waarderen wij enorm. Bedankt voor het delen van je review.
Vriendelijke...
Dit waarderen wij enorm. Bedankt voor het delen van je review.
Joke

a.h.

Ik ben goed geholpen, er werd duidelijk en helder advies gegeven

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, dankjewel voor deze mooie beoordeling en de acht. Hier zijn wij blij mee!