h.w.

Het was een duidelijk en nuttig gesprek.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven! Hartelijk dank hiervoor.
Super om te lezen dat we je goed en op een duidelijke wijze hebben kunnen helpen.
Vriendelijke groeten,...
Joke

j.p.

Zeer deskundig en denken goed mee. Zijn heel reëel in de verwachtingen en opties en "smeren" je niets aan.

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, jouw mooie woorden doen ons erg goed, wat fijn dat je op zo’n prettige manier bent geholpen.
Hartelijk dank hiervoor en voor de tien!
Sacha
Het...
Hartelijk dank hiervoor en voor de tien!
Sacha

a.t.

Mijn vriendin heeft het geregeld dus blij

Goedemorgen, wij zijn ook blij met je mooie beoordeling 😊
Hartelijk dank voor het doorgeven van je ervaring, we hadden het niet beter kunnen wensen!
Damita
Het...
Goedemorgen, wij zijn ook blij met je mooie beoordeling 😊
Damita

m.s.

Overzichtelijk dossier en meedenkend en meelevend personeel

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat ontzettend fijn dat je zo naar wens geholpen bent.
Het is heel prettig als je je gehoord voelt en er meegedacht wordt.
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie...
Goedemiddag, wat ontzettend fijn dat je zo naar wens geholpen bent.
Het is heel prettig als je je gehoord voelt en er meegedacht wordt.
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie beoordeling en aanbeveling, dit waarderen we zeer.
Brenda

p.v.k.

Slecht contact totaal geen voortgang, geen communicatie!

Reactie DAS On Demand:

Goedemorgen, wat vervelend dat we je niet naar wens hebben kunnen bijstaan.
Mocht je ons nog eens nodig hebben dan hoop ik dat het wel naar tevredenheid zal zijn.
Dank je wel dat je deze...
Goedemorgen, wat vervelend dat we je niet naar wens hebben kunnen bijstaan.
Dank je wel dat je deze feedback toch met ons hebt willen delen.
Brenda

a.s.

Ik ben zeer goed geholpen. De heer Schulting heeft mij fantastisch bij gestaan.. Stelde me gerust, heel prettig in omgang, kon alles vragen. Echt super tevreden.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze collega. Als ik dit compliment door mag geven aan de collega in het bijzonder dan ontvang ik... Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze collega. Als ik dit compliment door mag geven aan de collega in het bijzonder dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”.
Linda

m.v.l.

Heel fijn, I'll be back... ;-)

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, hasta la vista 😉 en hartelijk dank voor het delen van deze mooie score.
Leo,

r.w.

Zeer tevreden, korte lijntjes, duidelijke taal, nakomen wat toegezegd is.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, heel hartelijk dank voor je mooie beoordeling van onze dienstverlening. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Leo,

b.u.

Uitstekend. Zeer goed advies gekregen. Tevreden over wijze van communiceren.

Reactie DAS On Demand:

Goedemiddag, wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over de communicatie met de jurist en het advies dat je gekregen hebt.
Dankjewel voor je mooie woorden en de maximale score! Als je het...
Dankjewel voor je mooie woorden en de maximale score! Als je het leuk vindt dat wij je compliment doorgeven aan de behandelaar dan mag je jouw dossiernummer mailen naar webcare@das.nl o.v.v. “compliment”, dan zorgen wij dat het bij de betreffende collega terechtkomt.
Petra

b.o.

Really helpful and reassuring through the process, would definitely recommend.

Reactie DAS On Demand:

Good afternoon, thank you for your review and recommendation. We are glad that we helped en reassured you.
Best regards,
Bianca